Missundsamhet!
Jag förstår dig HELT!!!!! och jag bara måste fråga hur många carat är din ring "98 grader"? är såå nyfiken, då stora diamanter är så ovanliga i sverige...men jag gissar att du inte bor här heller med tanken på avsaknaden av åäö?
Jag förstår dig HELT!!!!! och jag bara måste fråga hur många carat är din ring "98 grader"? är såå nyfiken, då stora diamanter är så ovanliga i sverige...men jag gissar att du inte bor här heller med tanken på avsaknaden av åäö?
till 98 grader: har du en stor sten eller har du flera vid sidan av också? har du bild på den? hur har du tänkt med vigselring, har du hittat nån som passar till? så svårt att hitta nåt som passar tycker jag......
han menade nog inte så illa som det låter, många killar har den förmågan att låta värre än de menar.... han vill nog helt enkelt lägga 100 000 på EN fin ring....vill ha tips, inget annat...som alla andra här med alla sorts plånböcker!!! ska vi med lite större plånbok då inte få vara med i genenskapen och är vi inte värda lika respektfulla svar som andra med lite mindre plånböcker?!!
det var till picolina....
jag tycker ändå att man skall respektera personens fråga och försöka att svara på den om man vill, oavsätt vad man har för värderingar kring det om det inte är just det som efterfrågas!!