Inlägg från: BlueTopaz |Visa alla inlägg
  • BlueTopaz

Missundsamhet!

Herregud.. att man ens ska behöva starta en sådan här tråd!! Det är klart att människor i ett samhälle har olika inkomst hur skulle samhället annars fungera?? Är man avundsjuk på dem som har pengar får man väl se till att plugga, skaffa sig ett bra jobb o tjäna mer pengar o inte sitta på sin rumpa o klaga på dem som orkat göra just det!! Gör något åt saken om du är missnöjd med ditt liv!!
    (har ej läst tråden)

• BlueTopaz

Zozo: Om du nu säger så här; "Jag blir alls inte ledsen för att JAG inte kan lägga 50 000 pa en ring" varför bryr du dig då så mkt om denna tjej som skröt om sin dyra ring!? Låt henne skryta om hon mår bra av det! Och använd forumet till det det är till för, att utrycka tankar och fråga om hjälp!
    Jag kan iaf omöjligt förstå varför man irriterar sig så på andras inlägg så länge det inte handlar om personangrepp eller påhopp o det ser man ytterst sällan här på bt, el aldrig tom?
    Om någon tycker att det är så viktigt med en dyr ring, låt henne tycka det då o tyck att det är bra eller tyck synd om henne för att hon tycker att det är så viktigt, men måste man verkligen uttrycka det??? Snälla kan vi inte använda forumet för det det är till för?

• BlueTopaz

Sorry.. =( Klantigt av mig..

Jag menade bara att det var onödigt med sådana här diskussionstrådar..

Men jag drar mig ur nu, annars går jag ju emot mina egna "råd".. ;)

Svar på tråden Missundsamhet!