varför vänta?
Jag tycker alla gör som de vill.
Själv är jag 18 år och ska gifta mig om 2 år, då har jag varit tillsammans med mon blivande i 7 år..
Jag tycker alla gör som de vill.
Själv är jag 18 år och ska gifta mig om 2 år, då har jag varit tillsammans med mon blivande i 7 år..
Ja jag var 13 år. Nej nej, ingen religion!
Som sagt är jag 18 och min sambo 32.
pickolina och Mastermind
Jag var 13 år när jag träffade min pojkvän som då var 27 ja. Mina föräldrar sa inte så mycket, accepterade det. Kärleken har ingen ålder sägs det ju, och jag håller med. Efter snart 6 års förhållande kan jag säga HAN ÄR INTE PEDOFIL, han älskar mig och jag älskar honom!!
Anledningen till att jag heter SadPsychoBitch är för att jag en gång var i en deppig period och ville ha ett lite coolt nick, en vän till mig kom på det och så heter inte alla andra samma!!! :)
Nej vi tvekade inte. Varför bry sig så mycket om vad andra tycker?
Eftersom jag aldrig riktigt haft så många vänner och alltid gått min egen väg så sa de som fick veta inte så mycket. Min sambos kompisar sa inte heller så mycket. Jag är ju jag, finns inget mer man kan göra.
Jag hade aldrig förändrat mig vad andra än tycker och tänker!
trotsar och trotsar, har bara hittat någon jag älskar...
Vi träffades på internet och sedan efter ett par månader hemma hos mig!
"men en så stor åldersskillnad när man är så pass ung ÄR ovanligt, och _förmodligen_ inte riktigt friskt."
Ne ne, då är väl varken jag eller min sambo friska då. Synd att du inte bara kan acceptera det utan att lägga något surt inlägg!
utan något slags elektrakomplex.
Jag förstår inte alls vad vanliga människor har emot åldesskillnad, jag är lika normal som någon annan och att det råkar skilja 14 år är en skitsak då vi trivs tillsammans *ARG*
och vem har sagt att vi hade sex???