• AlmostMrs

OM man hade lite extra pengar!! Då skulle.........

....Jag köpa ett par "s k i t" snygga ( dyra )skinnstövlar jag sett, en snygg skinnväska från en designer och ett par nya snygga brillor..

Vad skulle du köpa om du hade ca 10 000 kr att "SLÖSA" på enbart ego grejs??

Inget till barnen el nya vinterdäck, utan det ska vara nått man inte unnar sig i vanliga fall...

• Svar på tråden OM man hade lite extra pengar!! Då skulle.........
  • vera08

när jag sitter här så är det första jag tänker på en mer påkostad ring och definitivt att köpa drömklänningen

• fashiongirl

kläder, smink, väskor, skor.....jag skulle shoppa som en galning. Är så mkt jag vill ha just nu!!!!

Eller kanske ta en billig resa till Milano/Paris och shoppa loss ordentligt där (fast det är ju dyrare iofs)..

Svår fråga.

• EhjärtaK = sant

Jag skulle gå på massage, ansiktsbehandling, manikyr och fotbehandling. Sedan skulle jag nog gå till en lyxig frisör och skaffa mig en lyxig frisyr .

Därefter skulle jag köpa ett par snygga skinnstövlar (har inga ) och sedan köpa några fina julklappar till min underbara familj och sambo . Det sista kanske inte låter så ngn ego-grej, men det känns otroligt viktigt ändå .

• Royalisten

Åka på en slottsweekend en helg på Thorskogs Slott och njuta av god mat och vacker miljö,givetvis i en svit

• JoLu

Köpa kläder...framför allt jeans. Sedan skulle jag unna mig en massage!!! Det är ju det bästa jag vet.

• Smink-freak

Köpa ett par eller två Manolo Blahnik-skor och massor med jeans från Miss Sixty

• AlmostMrs

ett par slingbacks från Manolo Blahnik, med super klack skulle inte vara helt fel.... Dessutom skulle jag nog investera i KANEBOS nya super kräm som går loss på ca 5 700 kr.. Åh, man ska inte sitta hemma å läsa alla tidningar.. nya ELLElyx tex...

• jocelyn

Kan man få mer än 10 000? :)
    Jag skulle köpa mängder med skönhetsprodukter, kläder, skor, väskor osv. Nu när jag tänker på det får jag nog anlita en personal shopper med...

• Bluebride2006

Jag skulle köpa några drömprylar på ebay, skaffa tatuering (vilket ändå kommer att hända inom kort) och mycket kläder, skor och pysselmaterial

Svar på tråden OM man hade lite extra pengar!! Då skulle.........