Inlägg från: AlmostMrs |Visa alla inlägg
  • AlmostMrs

OM man hade lite extra pengar!! Då skulle.........

....Jag köpa ett par "s k i t" snygga ( dyra )skinnstövlar jag sett, en snygg skinnväska från en designer och ett par nya snygga brillor..

Vad skulle du köpa om du hade ca 10 000 kr att "SLÖSA" på enbart ego grejs??

Inget till barnen el nya vinterdäck, utan det ska vara nått man inte unnar sig i vanliga fall...

• Svar på tråden OM man hade lite extra pengar!! Då skulle.........
  • AlmostMrs

ett par slingbacks från Manolo Blahnik, med super klack skulle inte vara helt fel.... Dessutom skulle jag nog investera i KANEBOS nya super kräm som går loss på ca 5 700 kr.. Åh, man ska inte sitta hemma å läsa alla tidningar.. nya ELLElyx tex...

• AlmostMrs

Ja, om summan vore högre ex, 1 mille till enbart egoprylar... Så som resor, smycken och kläder etc. Var skulle ni resa? Vilket lyxhotell skulle ni vilja prova bo på?

• AlmostMrs

Till alla er som känner att ni måste påpeka att pengar inte är allt!! Jag tror de flesta här oxå vet det.. Det är inte därför tråden startades.. Tråden är till för att det är KUL att leka med tanken på att KUNNA spendera pengar för tillfället utan att just behöva tänka på nyttogrejerna man annars måste prioritera. Jag skulle gärna vilja köpa ett par super snygga jeans eller en snygg oscarsgala-klänning, och det är inte för att vara "ytlig" eftersom det bara är en fantasi. Med samma % chans som att jag skulle gifta mig med ex, Brad Pitt...

Svar på tråden OM man hade lite extra pengar!! Då skulle.........