• vioola

Kosmetisk kirurgi AB Falköping

Hejsan

Finns det någon som gjort en bröstförstoring i Falköping hos dr Ivan Letterfors?

Jag undrar även ifall ni vet om man får välja att lägga snittet i armhålan eller ifall de bara lägger det under bröstet där? Finns det gelehallon eller bara trögflytande silikon?

Hoppas någon har svar!

Kramar

• Svar på tråden Kosmetisk kirurgi AB Falköping
  • Anneli23

Jag undrar också det faktiskt.. Har även hört att de inte använder sig av gelehallon. Ska på konsultation där på onsdag så då kan jag berätta vad de sa

• vioola

Hej

Det skulle vara jättesnällt, ifall de bara har trögflytande silikon så kommer de väl att berätta fördelarna med det. Kul att höra. Jag är helt inställd på att ha ärret i armhålan, kul att få höra ifall de gör det me?

Värst vad positiv jag lät haha...

Jaja, lycka till i alla fall.

Kram

• Sara23

vioola

Jag tror att de bara lägger snittet under bröstet!

Kram

• Anneli23

Ajdå, hoppas inte det för annars hade jag bestämt mig för att göra det där..
    Det ska bli intressant att höra vad de säger i alla fall!

• vioola

Jag skrev och fråga och de lägger snittet bara under bröstet. Ifall det uppstår en blödning kunde de inte upptäcka det via armhålan utan måste öppna igen.

Får nog skaffa en riktigt bra kirurg med mycket erfarenhet av att gå via armhålan istället...

kram

• Anneli23

Hej!

Igår var jag på konsultation där, och jag fick ett superbra intryck av dem!
    Jag ska definitivt göra min bröstförstoring hos där.
    Ja det stämmer att de inte gör snitten i armhålan, men efter att ha pratat med dem om det så känns det ok att göra dem under brösten istället.
    De använder sig bara av flytande silikon, och de hade en massa andra sorters inlägg man fick känna på där. Jag kollade bland annat på gelehallonen - men de såg väldigt ojämna och kantiga ut och kändes helskumma...men vad vet jag - det kanske blir fint med dem i brösten sedan.

• vioola

Hejsan

Vad kul att du bestämt dig, när är det dags för operation då? Hur mycket ska du lägga in?

Undrar ifall du kände på de mjukare gelehallonen, soft touch alltså?

Själv ska jag inte på konsultation förrän den 7 februari i Malmö. De använder sig utav geléhallon där. Men nu vet jag inte längre, det kanske blir bäst med vanligt trögflytande ändå...

Synd bara att de inte gör det via armhålan i Falköping, så inställd på det.

Ha det så bra!

Kram

• Anneli23

Jag ska operera mig den 18 januari, jag åker dit kvällen före för att kirurgen vill titta på mig och vi bestämmer exakt storlek. Sen opereras jag dagen efter och får även sova där natten efter operationen, allt ingår i priset. Jag har inte bestämt storlek än, men sköterskan jag pratade med på konsultationen tyckte att jag skulle ta runt 370cc.

Jag vet inte vad det var för sorts gelehallon jag kände på, tyvärr. Ärligt talat så tycker jag att de såg hemska ut. Men det kan ju vara så att de haft gelehallonen liggandes där i flera år, och en massa människor har tagit på dem.

Ja först tyckte jag också att det var synd att de inte gör snitten i armhålan, men ju mer vi pratade om det desto mer inställd blev jag på att göra dem under brösten istället :)

• Sara23

Anneli23

Härligt, visst är de trevliga på KKAB. Jag ska dit om 20 dagar nu...hehe...nedräkning!

Kramisar

• Anneli23

Sara23

Ja hon jag träffade var verkligen supergo!

Ska du opereras om 18 dagar? Sade sköterskan någonting till dig om vad du kan förvänta dig för resultat?

Kramar /Anneli

Svar på tråden Kosmetisk kirurgi AB Falköping