Kosmetisk kirurgi AB Falköping
vioola
Jag tror att de bara lägger snittet under bröstet!
Kram
vioola
Jag tror att de bara lägger snittet under bröstet!
Kram
Anneli23
Härligt, visst är de trevliga på KKAB. Jag ska dit om 20 dagar nu...hehe...nedräkning!
Kramisar
Anneli23
Ja då, jag frågade en massa saker och hon sa att de skulle fixa det ;) Så det låter ju lovande! De är jätte trevliga. Japp, nu är det bara 17 dagar kvar tills jag "får" mina boobs :P
När ska du göra din op.?
Kram
Anneli23
Ja nu börjar jag bli nervös :D
Jag tyckte att det var lite knottrig yta på siliconinlägget, men det kanske det inte var!?
Kramar
Anneli23
Ingen aning faktiskt...skratt...men men...nu blir det dessa inlägg, känns mycket bra iaf :)
Kramisar
Cattis28
Ååå vad glad jag blir att det finns ngn som op. sig hos KKAB. Jag åker dit om 13dagar *whii, nervöst*. Vad har du för längd och vikt, jag är 165lång och väger ca 61kg och ska lägga in 425-475cc, tror du att det blir stort? Hur mådde du dagen efter op.? Jag ska nämligen sätta mig på tåget då och åka ca 100mil :S Berätta så mycket du kan tänka dig att jag vill veta, OM du orkar ;) Tacksam för svar. Kramar från en nervös Sara
Cattis28
Nu har jag både mailat dig och addat dig på MSN :D Blir såå glad att du finns just nu, har en del frågor nu när det börjar närma sig ! Kram