Kickit, nu kommer jag att lata hard, men jag ger bara MIN synvinkel.
Tyvarr sa tror jag INTE att han ar ratt for dig, och att du kommer att bli lycklig i det langa loppet med honom. En man kan vara sexig, snall, intelligent, forstaende och sa vidare men det innebar INTE att man automatiskt maste bli kar och dela resten av sitt liv med just denna person. Ibland sa funkar man inte ihop just pa det plan du sager, att han inte har nagra intressen. Jag utlaser mellan raderna av dina inlagg att det inte ar nagot egentligt problem med att han inte har samma hobbies som just DIG, utan att han inte har nagra hobbies OVERHUVUDTAGET och inte har den passion och glod du ar ute efter egentligen. Med passion och glod menar jag inte det sexuella utan det har med att han BRINNER for nagot. Att han vill upptacka, uppleva nya saker och sa vidare. Visst kan du uppleva och upptacka saker utan honom, men det blir en san nivaskillnad till slut om ni knappt kan gora NAGOT tillsammans eftersom DU VET att han inte ar intresserad, sa du blir den med manga erfarenheter i bagaget medan han trivs utmarkt med att bara sitta hemma och traffa vanner. Jag tror inte att du ar, eller nagonsin kommer att vara redo for detta eftersom du inte verkar vara en som bara sitter hemma och haller hand och ar nojd med det for resten av livet.
Du MASTE borja se varningssignalerna och tanka igenom detta, ar det battre att du isafall gor slut eller tar ett uppehall (eller helt enkelt bara skippar att flytta ihop for att fa mer tid pa dig att bestamma dig) NU eller sedan, om en fem ar bara for att 'han ar sa snall, man KAN bara inte gora slut med honom' och du sedan inser att ni tva ar sa OTROLIGT olika, FOR olika?
Och vet du - du kan kanske aldrig hitta en BATTRE kille an honom, men du kan definitivt hitta en LIKA BRA kille som aven HAR SAMMA PASSION SOM DU.