Åh, så glad jag blir över alla dessa svar!
Det här blir ett virrvarr av motsvar till er alla.
Utseende är inte allt, men inte heller inget. Vi har båda kommit överens om att börja träna så jag hoppas att vi kommer kunna attrahera varandra rent fysiskt och mer framöver. Han är kort och liten, ibland känns det som att krama en kvinna eftersom han är lika stor som mig, det skapar obehagskänslor i mig :I lite jobbigt kan jag lova.
Saken är den att vi blev presenterade för varandra. Det är ganska fånigt egentligen, men jag känner det som att det hela var uppgjort, allt som återstod var att bli kära. Däremellan fick jag höra ifrån alla andra hur bra han var, vilken fin kille, etc. Med den här pressen tänkte jag mer än jag kände, och den här pressade, tvingade känslan att stanna kvar hos honom poppar ibland upp även om jag nu är medveten om hur det hela ligger till och uppmuntrar mina känslor att sticka fram.
För jag älskar honom. Det gör jag. Men samtigit har jag aldrig känt mig så låst i ett förhållande, så fången, rent mentalt. Jag MÅSTE stanna, för han är en SÅ BRA KILLE.
Det är han dock. Den finaste människan jag känner. Så omtänksam och kärleksfull och sexig. Så jag är ju egentligen dum, men hjärtat måste ju få vara med!!
Nu lutar det åt att vi ska flytta ihop. Samtidigt känner jag såhär och sneglar ibland på vackra, tränade, fräscha killar och undrar, hurdan är han? Men jag vet innerst inne att min kille är det bästa som hänt mig, men det liksom... det känns så tvingat.
Vet någon hur jag ska göra? Jag är så trött på att intala mig själv att det här är rätt, jag vill bara känna det för en gångs skull!
Åh, nu blir jag gråtfärdig.
Det här med dansen... jag ÄLSKAR att dansa. Jag vill ha en man som bjuder upp mig och som kan föra mig.
Och att bada. Jag badar varje dag hela sommaren, i vilket fall tills jag träffade min kille. Båda dessa somrar som passerat har vi knappt badat, eftersom han inte är intresserad. Istället har vi varit bleka och suttit inne i en svettig stad.
Han har börjat förändras och ta efter mig, men jag känner mig ändå frustrerad. Han är så stillasittandes, han tar verkligen lusten ur mig när han inte är ett dugg intresserad av att UPPLEVA saker.
Hjälp?
:(