• GithKat

Bröllop - hall of shame

briden: dagens bästa...

• GithKat

Inte så pinsamt men ändå pinsamt.. När en av mina bästa väninnor gifte sig var brudgummens bästa vän Freddan ihop med en vädligt ung och naiv och egocentrisk tjej. Tjejen och ca fyra st andra kvinliga gäster inklusive mej stod och pratade med bruden. Då tjejen helt plötsligt kläcker ur sig till bruden att -ja du är jättefin särskilt din slöja och handskar, de kanske jag skulle kunna få låna när jag gifter mej med Freddan lite längre fram (freddan var inte invig i de planerna). Klänningen är ju inte min storlek men hade den varit det hade jag gärna lånat den oxå.
    Vi andra tystnade och skämdes å tjejens vägnar och bruden svarade att tja jo det kanske hon kunde om hon hade grejerna kvar....

Tilläggas kan att Freddan dumpa flickan en månad senare...

• GithKat

bellas: hehehe piiinsamt...*S*

• GithKat

Har en rolig Barnblooper.

När min bror gifte sig var hans första dotter brudnäbb. Hon var sååå söt när hon med ryggen mot gästerna i kyrkan drog upp klänningen framför ansiktet och sedan vände sig om och visa trosor och hela magen. Lovar det var inte en enda som inte garva. Tilläggas kan att brudens son som var 6 år stod och peta med sin käpp i baken på sin mors klänning under hela vigseln och bruden skratta så hon skaka. Var ett ganska kul bröllop faktiskt.

Svar på tråden Bröllop - hall of shame