• Zozo

Bröllop - hall of shame

Jag tror nog inte att man gar ut för att bli full pa sitt bröllop.. det är nog mer en olyckshändelse än nagot annat. Men det är ju bra att tänka pa.. jag ska klart ställa lite bubblande mineralvatten bredvid glaset.; brudparet far ju ofta skala med alla och det kan nog bli lite mycket.. i synnerhet som jag är väldigt förtjust i Champagne och i lyckan kan det nog ga ganska fort.. Hu!

• Zozo

Jag var pa ett bröllop där en av den nyblivne makens kompisar (jag var vän t bruden) ropade till mig "eh du, du färgar håret và? Av med trosorna sa att vi far se om du egentligen e blond" och det var bara en av de intelligenta kommentarer som flödade..
    Jag ringde och bad om hämtning innan 12.00 - jisses!
    Detta var efter att makens mamma ställt sig upp under middagen och bett att alla skulle ställa sig upp och presentera sig (120 pers!), säga om de var vän till brud eller brudgum och om de var där som singlar eller ej..

• Zozo

Pa min systers bröllop var vi med om en lite roligare grej. Hon gite sig i österrike och vi hade da en yodel-spelare under maltiden. En yodel-spelare med löständer och ölflaska under bordet!
    När sedan dansen skulle komma igang sa VÄGRADE han sluta yoddla! Och efter hand som han blev dragen hakade löständerna upp sig sa att han fick "smacka" rätt dem mitt under yodlandet.
    Gissa om vi hade kul at detta saväl da som aratal efter!

• Zozo

NÄmen! Inte skulle jag ropa pa pappa mitt i brudvalsen (även om han ocksa dansar bättre än blivande brudgummen )

Svar på tråden Bröllop - hall of shame