Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

vad säger ni om att försöka med 6 kg till årsskiftet?? det låter rimligt även om man räknar med att det går segt en eller två veckor.
    maten kanske inte vi kan rapportera här.. det blir ett himla skrivandes isåfall, men vi kan se till att vi skriver ner MINST 3 motionstillfällen i veckan.
    Den som inte lyckas med det får lite smisk från oss
    Det kan vara att ta en promenad eller gymma, eller vad man nu vill, men motion ska det vara!!

Vad säger ni om det??

• sweet saint

vad kul att vi får så många som vill vara med!!
    Idag har jag fått lov att äta lite fel pga dålig planering( ), men där emot lyckas jag med lite lätt motion.. går till jobbet fram och tillbax ca 1 timme sammanlagt!
    Gymmade igår och har sån himla träningsvärk ..
    Får äta lite lätt ikväll bara så har nog inge större skada skett!

• sweet saint

hon:
    dela gärna med dig om VV.. jag tycker inte att det passar mig så otroligt bra, då det blir så mycket matlagning och mina arbetstider inte passa så bra. Däremot så finns det mycket man kan lära från dem!!!
    Du blir ju peppad varje vecka så dela med dig om du vill!!!

• sweet saint

ja just det..
    det ar det jag menade.. skrev lite fel.. woops!
    jag har ocksa en massa recept kvar.. men ja.. det funkar tyvarr inte.
    Har darfor bestamt att blanda lite saker. Typ VV och SB. Verkar vettigt faktiskt! Det ar ju dit det leder sa smaning om..

• sweet saint

hallå allihopa!

22juli2006:
    Tur att vi har en här som har lyckats med vad vi håller på med!!!

Idag är jag besviken på mig själv...
    Skulle gått upp och simma imorse, men kunde inte somna igår kväll så jag orkade inte.. Hade sett framemot det..
    dessutom åt jag dåligt igår.. Fy!!
    Har verkligen en dålig dag..

• sweet saint

tack så mycket!!!!!!
    Sitter och funderar hur jag ska passa in det idag.. jobbar hela dagen nämligen.
    ska försöka hitta lite energi islutet av dagen!!!
    Ni får gärna komma med lite "eleka" ord i eftermiddag.. att jag varit lat osv.. det brukar jag komma igång på!!
    Ska be min pojkvän ge mig lite pikar om det krisar sig!!
    JAG SKA IVÄG OCH PÅ NÅN SLAGT TRÄNING!!

Annars blir det nog som du sa "Hon"!
    Denna förbannade helg!!!

• sweet saint

Akta er.. nu kommer helgen...
    kämpa på tjejer!!!

• sweet saint

ja.. det gick at skogen for mig med..
    har inte kunnat trana pga att jag av nan mystisk anledning har super ont i nacken.. kannns som i sommras da jag skadade mig pa en studsmatta. vill ga och trana nu, men vet inte hur jag sak gora. vill inte att det ska bli varre..
    Maten gick inte heller sa bra, vi var bjudna pa middag och det vart div likorer dessutom.
    Igar at jag potatisgratang.. var duktig eftersom min pojkvan bastallde pizza och jag lyckades avsta, trots lite "trott" sen dagen innan...
    Det ar som sagt mandag igen och dags att ta nya tag!
    Om vi fortsatter pa detta satt " Hon, och Lilla Angelina" sa far vi borja ta i med hardhanskarna tror jag!!! Brist pa sjalvmotivering och att kunna motsta godsaker ar nat som vi maste ta tag i!!!!
    Vi far ta en bild och satta upp pa kylskapet som visar hur vi vill se ut eller hur vi inte vill se ut!
    Komma ihag jamt och standigt VARFOR vi vill gora detta!!!
    satt upp bilden pa fredagen sa vi inte ser den for jamnan.. ta bort den pa sondagen..

" JAG MASTE BESTAMMA IDAG! ATT NASTA HELG SA SKA DET INTE FINNAS EN CHANS IVARLDEN ATT JAG! MISSLYCKAS!!
    SKAFFA DIG LITE KARAKTAR FOR SJUTTON!!!!!"

kom igen nu tjejer!!!!!

• sweet saint

Ang Gi metoden..
    När jag provade den förut så skulle jag prova med lite gym under fas 1.. var helt slut och hade ingen energi alls..
    men fas 2 var enklare träningsvis.
    Men man rasar i vikt...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg