• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Sanasol

Me too! :) Har tänkt att försöka få bort det till nästa sommar! ca 10 kg.

• Jessie76

Får väl joina er då Behöver mer än så men jag tar det som det kommer

Vad har vi för deadline?
    Jag ska sy upp klänning så vi får se hur det går med mått osv.

Får önska alla "deltagare" lycka till!

• sweet saint

vad säger ni om att försöka med 6 kg till årsskiftet?? det låter rimligt även om man räknar med att det går segt en eller två veckor.
    maten kanske inte vi kan rapportera här.. det blir ett himla skrivandes isåfall, men vi kan se till att vi skriver ner MINST 3 motionstillfällen i veckan.
    Den som inte lyckas med det får lite smisk från oss
    Det kan vara att ta en promenad eller gymma, eller vad man nu vill, men motion ska det vara!!

Vad säger ni om det??

• Elin B

Jag vill också vara med!

Jag kör kombinationen nyttig mat, motion och vissa mål nutrilett. Det fungerar bra hittills men det vore jättebra med lite stöd här när man hamnar i en formsvacka, vilket man ju oundvikligen gör ibland.

Jag har inget direkt mål i kg, men jag ska försöka gå ner så mycket jag kan till nyårsafton eftersom jag ska gifta mig då!

/ Elin

• lilla-Angelina

Då är det ca 3kg per månad?Det är ganska mycket.Jag sätter nog mitt mål lite lägre...Jag tränar ju styrketräning också så man kan inte mäta i kg hela tiden d muskler väger mer än fett och man lägger ju på sig muskler samtidigt som du går ner om man äter och tränar rätt...

• sweet saint

vad kul att vi får så många som vill vara med!!
    Idag har jag fått lov att äta lite fel pga dålig planering( ), men där emot lyckas jag med lite lätt motion.. går till jobbet fram och tillbax ca 1 timme sammanlagt!
    Gymmade igår och har sån himla träningsvärk ..
    Får äta lite lätt ikväll bara så har nog inge större skada skett!

• Hon

Får jag också vara med?
    Jag ska gå ner 7 kilo.
    Börjar idag då jag alltid annars börjar på måndagar och det går åt skogen när det blir fredag, hihi.
    Skämt åsido nu är jag riktigt taggad så nu ska fläsket bort.
    Jag kör viktväktarna.

• sweet saint

hon:
    dela gärna med dig om VV.. jag tycker inte att det passar mig så otroligt bra, då det blir så mycket matlagning och mina arbetstider inte passa så bra. Däremot så finns det mycket man kan lära från dem!!!
    Du blir ju peppad varje vecka så dela med dig om du vill!!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg