• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

Lilla-Angelina:

Det kanske ar trist sjalv, men for tillfallet verkar det vara sa att ingen kan folja med dig!
    Gor inte dig sjalv besviken for det!!!!
    Du vet att for att ga ner i vikt sa racker det inte bara med att tanka pa vad man stoppar i sig, utan det kravs motion!!! som sagt 30 min racker!!!

Satt pa dig traningsklader och ta med dig musik och svettas lite nu!!!!!
    INGEN kan ga ner i vikt at dig, utan bara pusha pa dig!!

• Next

sweet saint: jag har kört viktväktarna.

• lilla-Angelina

Sweet Saint
    Du ä bra o få igång en!

• sweet saint

Jessie76:

Tack!!!
    Fortfarande hur forkyld som helst, sa ingen traning for mig for tillfallet..
    Maten funkar daremot mycket bra!
    kampa pa med gymmet!!! perfekt tilllfalle!!!

Tycker att allt gar bra sa lange folk uppmuntrar en!! Tack o tack!!!

• sweet saint

lite kilcheaktiga kommentarer blir det men det far man ta eller hur!!

• sweet saint

Brukar ni titta pa Biggest Looser?

• Lindamarieh

Hej på er

Blev jätteglad när jag hittade denna tråd. Planerar för bröllop juli 2006 och behöver gå ner minst 10 kg tills dess. Började på VV i början av september och det gick skapligt bra, sedan gick min mamma bort i början av oktober och allt föll. Ska försöka komma igång igen, men har lite svårt att hitta motivationen. Blir mycket att jag tänker att vad spelar väl dessa kilon för roll, det finns ju så mycket annat som är värre, men jag mår ju inte bra av att känna mig som en muffins eller nått.
    Tänkte köra igång en kur Prenet, det känns som att äta godis men ändå gå ner i vikt.
    Ska nog kika in här massor också.....

• Lovebird

Lindamarieh, jag beklagar verkligen! Min pappa gick bort för några år sedan så jag vet hur det känns. Skickar en stor kram!

Jag vill också hänga på detta! Gifter mig 1 juli 2006 och behöver gå ner åtminstone 5 kg tills dess. Jag har SÅ svårt att komma igång med träningen bara men nu j-lar!

• sweet saint

Linda marieh:

Kram fran mig ocksa!!

Kanske lite konstig kommentar fran mig men..overvikt ar inte varldens undergang, men du kanske kan hitta motivation fran att det inte ar bra for kroppen att vara OV. Ryggen, hjartat, knan osv, osv... Ja,ja hmm...

Vi ska forsoka peppa och stotta dig!!!!

KRAM

• sweet saint

next;

hur gar det nu da?
    Fortfarande segt?

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg