• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

Angelina;
    vi får skälla på varann när vi märker att godispåsen börjar få ett eget liv och närmar sig oss... VI SKA LYCKAS!!!!

Har gjort bra ifrån mig idag!!!
    Nöjd med mig själv!!!

Next; hur har du lyckats med 7 kg?

• Hon

Ni som använder er av GI-metoden, vag äter ni till frukost?

• sweet saint

Hon;

Ägg, ägg, ägg.. ibland slår jag till med mager bacon och vitlökstekta champinjoner och tomater. Gott men mäktigt.. mer som en "brunch" Nu syftar jag på Fas 1.

• davesbrud77

Jag undrar vilken av gi böckerna som tar upp fas 1 och 2 som ni talar om. Själv har jag 2 böcker av Paulun som ju inte tar upp dessa och knappt har några recept.

• yrvädret

davesbrud77

Jag har också böcker av Paulun men tycker att de är krångliga. Jag har köpt en bok som heter Gå ned i vikt med GI-metoden av Ola Lauritzson. Mycket bra och lättläst.

• janos

Idag var jag ut på en 75 min rask promenad....*ler stolt*

• Zmoothie

Åh, jag behöver en puff (eller snarare fet spark!) i rätt riktning! Har ungefär 10 kg kvar att gå ner, men jag sitter fast! Och inte har jag motivationen heller. Ni kanske kan hjälpa mig?

• Meddelande borttaget
  • _sus_

hej brudar..

jag slinker gärna in här med...
    jag är impad över hur duktiga alla varit (har skummat igenom tråden)

jag har tappat det mesta av mina kilon jag vill gå ner (8kg hittils) jag vill gå ner ca 3 till. de är inte "nödvändiga" men jag vill göra ett försök.
    jag har dock inte kunnat träna pga virus i kroppen men jag är på g..
    jag följde atkins i 11 dagar och förlorade 6kg i juli. sen har jag gått ner 2 till efter det. men jag kombinerar Atkins och GI. ja anser att de kombinerar varandra på ett perfekt sett för mig.

• tvillingsjäl

Missypink:

Wow vilket resultat!! Vi är ganska lika du å jag..jag är oxå kort, ca 164cm och min vikt innan jag började låg nog runt 67-68 och jag vill ner till 62 ca...så när jag hör ditt resultat så blir jag extra taggad!!

Till frukost kan det bli en halv smörgås av ett grovt mörkt bröd med ost, ägg och kanske lite keso...än så länge är det inga problem...känner att man blir törstig och det är ju för att man tappar så mycke vatten i början!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg