• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Hon

Jag går inte hos VV. Har varit med tidigare så jag kör själv hemma med hjälp av deras points plan på CD-rom som jag fick köpa då.

Tycker inte det är mer matlagning med VV. Däremot är det ett ständigt planerande av vad man ska äta.

• sweet saint

ja just det..
    det ar det jag menade.. skrev lite fel.. woops!
    jag har ocksa en massa recept kvar.. men ja.. det funkar tyvarr inte.
    Har darfor bestamt att blanda lite saker. Typ VV och SB. Verkar vettigt faktiskt! Det ar ju dit det leder sa smaning om..

• 22juli2006

Jag har kört WW i 2 månader nu och tappat 6 kg. Jag går på medlemsmöten varje vecka. Ska gifta mig nästa sommar och jag önskar att ha tappat ytterliggare 12 kg tills dess. Som sagt, det är mycket planerande med maten, men jag är mamma ledig just nu ( fick barn i Mars ) och blir hemma till nästa höst. Upplever det mkt lättare att planera maten och "handlandet" när man inte jobbar + att man går med barnvagnen varje dag!

• 22juli2006

Så nu peppar vi varann!

• Hon

22 juli 2006:
    6 kilo på 2 månader är ju jättemycket.
    Vad duktig du är!

• 22juli2006

Hon:

Tack! Jag försöker vara duktig
    Men det har hänt ett par ggr att jag "fuskat" oxå...
    Men nu är det som om jag har stått still i 1-2 veckor *trist* Man vill ju att det ska hända nått på vågen varje veckan när man kämpar och kämpar..

• Hon

22juli2006:
    Att man står still känner jag igen. Det är så himla lätt att tappa lusten då men det vänder ju sen om man härdar ut.
    Skickar lite peppning till dig..

• 22juli2006

Hörs i morrn alla "vikt-kämpare"! Sov gott!
    Har varit och simmat i kväll.... *tips* Simmning är jätte bra träning utan att slita på kroppen. Rekomenderas!

• 22juli2006

Hon:

Tack för peppningen, det behövs!! Kram på dig!
    Lycka till! Vi hörs här igen hoppas jag!?

• SadPsychoBitch

På tal om simmning, hur bra är det? Jag märker inte alls någon skillnad :S

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg