• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Tös

Jag gympar hemma med träningsvideo. Det funkar bra för mig. Man slipper gå ut i mörker och regnrusk. Men man måste göra det direkt när man har tagit av sig jackan när man kommer hem!

• Meddelande borttaget
  • sweet saint

Oms;

haller med om skolorna!

Har om dagen sa traffade jag upp en kompis och hennes 3aring. under de tretimmarna som vi umgicks sa hade han hela tiden godis i munnen.. 3 TIMMAR !!!!
    Inte undra pa att han var hur uppspelt som helst..

Jag mar ocksa jattebra av den kolhydrat fattig kost. Mindre humorsvangningar och inte lika hungrig.

• Next

sweet saint: Skoja det känns som det är en enda lång uppförsbacke just nu. Men jag ska träffa sömmerskan på fredag så jaghoppas att jag får lite inspiration där. Dessutom är jag förkyld så det blir inte mycket röra på sig än det obligatoriska mockandet i stallet.

Tre timmar... fy fan. Jag tycker det verkar som om de flesta ungar käkar godis hela tiden. Då bäddar man ju för dålig hälsa och övervikt även om det inte kommer just nu.

Körde du GI? Vad är bra och dåligt att äta då?

• sweet saint

i princip ska du undvika allt vitt.. (socker, vanlig pasta, potatis, vitt brod) och ja.. sotsaker.

Men vill man borja med gi metoden sa rekomenderar jag att man laser lite mer om den sa man forstar vad det handlar om.

Men det funkar kan jag saga!!!

• MrsPink

Tvillingsjäl:

Kul.. vi är ganska lika ..
    Hur går det för dig?? Jag är nere på 65 nu..hoppas på 64 innan fredag :-O .. bara 2 dagar kvar...sen skall jag börja med fas 3 på måndag..de sista kilona ner till 61-62 får ta den tid det tar fram till bröllopet..eller till början av sommaren..skall börja träna riktigt på måndag när jag börjar med fas 3.
    Nu har folk börjat se att jag gått ner i vikt .. jag oxå lite...

• tvillingsjäl

Missypink:

Jotack, det går fint!! De första 2 dagarna var jag lite påverkad av det..trött, hängig å lite ofokuserad...men det visste jag ju att det kunde hända..men sen igår mådde jag toppen! Inget problem med maten..jag har inte vägt mig..väger mig aldrig men jag känner å ser förändring..även om det bara är vatten mest!
    Min sambo hade tappat 2,5 kilo...på 3 dagar! Man vet ju att det är vatten men man vet ju oxå att det är nu den optimala förbränningen börjar...så nu ska jag börja träna igen..promenader alltså..

Vad duktig du har varit!! hur lång sa du att det tagit att gå ner?
    Du gör nog rätt att lägga om till fas 3 nu..träna mer å ät förnuftigt så kommer du att fortsätta neråt!!! Kämpa på! Måste kännas underbart att vara såå nära???

Jag ska till Stockholm om 3 veckor och shoppa en ny garderob så jag vill gå ner tills dess..då har man ju sen en anledning att hålla vikten nere, annars kan jag ju lika gärna kasta 4000:- i sjön!

• sweet saint

saa.. hur gar det for er alla??

• MrsPink

Mina kilon har tagit 1½ vecka att gå ner..
    Skall "fuska " i helgen, sen börjar jag med fas 3 till veckan...nu får det räcka med snabb nedgång... men då vet man att det funkade iaf :... har ju ända till 26/8 på mig att gå ner 2 kilo till , det ska väll gå (om det inte händer något annat..).. ska börja träna nu..

• Jessie76

Lindamarieh - en kram från mig oxå.

Jag ska å träna idag igen, fast träningsvärken inte har släppt - phu, det blir tungt men d e ju värt det i slutändan.
    Tycker bara d e så fruktansvärt segt, jag står bara still med mina j-a kilon... Jag tycker jag äter sunt (som sagt typ GI), tränar 2-3 ggr i veckan och har en hund som ska ut.Sen går jag och min m2b bugg så det är 2 ggr i veckan oxå...
    Man får hoppas att det går segt i början och att allt kommer som en smäll sen

Tycker den här tråden e jättebra, man får verkligen uppmuntran härifrån så eloge till dig Sweet saint!

Helgen närmar sig med stormsteg och fest-inbjudningarna hopar sig.

Vad ska Ni andra göra i helgen då? Här blir det nog Halloween firande med familjen (utan godis till barnen )

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg