• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • 22juli2006

Jag har varit med 10 veckor i vv nu och stått still i snart 3 veckor...skit jobbigt!! Man vill bara ge upp!
    Sjutton också! Ska väga mig på Måndag...suck...typiskt att det är helg också, då vill man ju alltid ätat nått extra gott. Nån mer som känner som jag?

• tvillingsjäl

Oj det lät väldigt smarrigt!! Vi ska käka jumbo-räkor stekta i vitlök och lime med nån smarrig sallad till!! Sen blir det ju liiiite tårta eftersom älsklingen fyller år idag!

Men du...du kan ha nått den brömda platån!! Då kan man stå still i några veckor, men ge inte upp det kommer att fortsätta neråt så länge du fortsätter att vara "nyttig" kanske ska du mäta dig för att se om det skett några förändraingar där istället? Så funkar min kropp, jag minskar i cm mycket snabbare än i kilon men det är ju nästan viktigare!!! Kämpa på! Hur mycket har du gått ner på dom första veckorna då?

• sweet saint

tack for alla svar!!
    ger mig nog pa tacos ikvall, men utan skalen..
    GOTT!!!!

helgen ar snart officiell har for alla sa..
    hall koll ihelgen pa vad ni stoppar i er!!!

Hoppas att ingen far skall pa sondagkvall.. (snacka om att vara optimistisk.. )
    har bunkrat upp nodsnask ifall jag blir sugen. choklad doppade notter, jordgubbar och vanliga notter. Hoppas det funkar!
    Ikvall blir det rod vin, helt ok!

Lycka till med kvallen allihop!!

Tvillingsjal:
    Hoppas ni far en bra kvall med firandet!!

• tvillingsjäl

Tack sweet saint! Å ha en trevlig helg du oxå!! Jag ska prova ditt tips att doppa nötter i choklad, gott!!!

Ja nu är det upp till bevis på måndag tjejer! Vi måste hålla ångan uppe och peppa varandra! ha det så bra i helgen nu!!

• Jessie76

Hmm.. skojjar bara om jordnötter... förlåt om jag skrämdes Har hört det någonstans och eftersom jag inte tycker om dom så var det lätt. Men nu kollade jag boken (bibeln ) och där står ju att det är helt ok..

Jag vill nog inte skriva det såhär - vad jag väger alltså - men mer än dig iaf...

Tränade idag och hann ej äta lunch före eftersom det var halv dag bara - och gosse vad man känner att man inte orkar lika mycket!

Mitt stora (ett av dom iallafall) är att jag inte kan äta frukt - alls! Jag får jätteont i magen och blir riktigt dålig.. Det står i min bibel att man inte ska äta frukt i samband med måltid för det tar längre för maten att ta sig genom tarmarna än frukten så då "fastnar" frukten bakom maten och jäser... Känns lite så, men även om jag äter bara frukt. Äpplen och bananer går absolut inte...
    Det är lite jobbigt faktist, börjar bli riktigt less på morötter

Ha en jättetrevlig fredag allihopa! Och mys riktigt med födelsedaxbarnet

• 22juli2006

tvillingsjäl:

Jag har tappat 6 kg totalt sen jag började, så det är väl OK.
    Tack för peppningen, jag ska försöka hålla mig till mina points så måste det ju så småning om börja synas på vågen oxå. Tack för tipset om att mäta sig, ska gör det!

Trevlig helg tjejer! Nu ska jag gå och laga mat, vår lill-kille på 8 månader har precis somnat, så då hinner jag lite här hemma innan "blivande mannen" kommer hem!
    Kram på er!

• sweet saint

Hallå allihopa!

Hur har helgen gått??
    Fredagen gick bra för mig förutsatt att tacos inte var nåt problem.
    Lördagen var också ok, men åt ingen riktig mat.. bara för att mätta mig för stunden.
    Gårdagen däremot gick inte så där jättebra..
    Åt bla en mazarin (big no, no), fullkorspasta, med det är inte tillåtet i fas 1, och lite kebadsås på sallad..
    Inte så glad på mig själv..
    Förkylningen verkar ha kommit för att stanna, så nån träning har det inte blivit.
    Första dagen jag jobbar sen i tisdags..
    HOPPAS att jag känner mig tillräckligt frisk för att simma imorgon iallafall. Längtar efter att få röra mig!!

MEN... Vad tror ni om skadegörelsen igår???
    Ingen katastrofhelg, men det är synd att jag inte kunde se till att ha riktig mat hemma igår..

Vad tror ni??? *orolig*

• lilla-Angelina

Godmorgon tjejjor!

Lördagen var lite halvkatastrof!Åt knappt något på hela dagen sedan var jag på 40årsfest och drack vin, drinkar åt buffe mm

Men nu faaaaaaaaaaaaaan!!!!!

• Next

Ännu en till som har kraschat totalt i helgen. Men nu är det måndag och vi ska lyckas eller hur!

• tvillingsjäl

hej tjejer!!

klarade helgen ganska bra ändå, trots en trevlig fest, då jag faktiskt åt lite potatis..svårt att liksom sitta å peta undan när man är på en finare tillställning! Drack förstås en hel del vin oxå..men dagen efter skötte jag mig, ingen skräpmat eller några andra onyttigheter!!! Så jag är nöjd ändå, men idag börjar vi om allihopa!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg