• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

ja men man behöver ju inte vara sååå extrem, så det är ju klart att det är okej med snedsteg ibland..bara man inte sätter det i system liksom!

Nu är det iaf inga fester på ett tag så nu kommer det att gå bra igen!! Har 3 veckor på mig att tappa detta..för då ska jag ju till Sthlm å shoppa!!!

• sweet saint

Åh vad jag längtar till att shoppa loss!!! Det var ett tag sen nu!!
    har du varit in på ZARA i Sthlm? Älskar deras kläder!!!!!

• lilla-Angelina

Köpa nya träningskläder är peppande

• sweet saint

Det håller jag med om!!
    Man tar nya tag känns det som!!

• tvillingsjäl

Nej jag har ju inte det..men snart så SKA jag dit, har ju hört att det finns mycke fint där!! Har ju fått massor av tips från tjejer här på BT vart jag ska gå!!

Nya träningskläder är väldigt kul..skulle vilja ha nya såna oxå...mina börjar kännas trista!!

• sweet saint

Jessie76:
    jag har aldrig varit extrem i snabbmat.. mitt problem är motion, men framför allt.. jag totalt ÄLSKAR mat.. Äter först för att jag är hungrig, men sen småsnaskar jag gärna "lite" till..tills jag blir proppmätt!

• Millo

Hallå alla!
    Ville bara tipsa om vikt väktarna..
    Vet att det låter tråkigt men det finns tyvärr inga genvägar.
    Första veckan är det pest. Man sitter och räknar och räknar points, tror aldrig att man ska lära sig. Men helt plötsligt faller allt på plats och man bara vet hur många points varje livsmedel har.
    Jag började där i Maj... i Augusti 3 mån efter hade jag gått ner 12 kg.
    Kämpa på tjejer!!!
    Lycka till....

• sweet saint

Millo;

Himmel va du har stått i!!!!! jisses!!
    Snacka om inspiration!!!!!!!
    VV funkar inte för mig, varken ekonomiskt eller med... ja du.. nu vart jag ruskit imponerad.. kanske ska leta fram mina recept.. lite kluven här.. MAten som VV använder sig av är så himla dyr, och planeringen är ju ett annat kapitel..

• Zozo

Sweet saint.. Jag hänger inte med.. varför skulle VVs mat vara dyr??? Savida du inte pratar om färdigrätterna förstas..

Jag är med sedan ett år ca och har gatt ner 20 kilo. Det funkar jättebra för mig och mitt matkonto har snarare sjunkit... men det är klart att det krävs lite planering.

Men hu! Jag har 10 kg kvar innan 14 augusti...!

• Jessie76

Jaaahapp... Då får man väl bita i det sura äpplet å sluta med unnandet då Nånstans har man ju fattat det, men det är väl en del i "förnekelsen"
    Jag känner inte heller för VV - tycker det är för mycket pengar, men det där koncepter med att väga sig skulle nog kunna anammas. Lite så vi gör här va? Jag känner då att motivationen ökar som tusan när jag läser om er andra! Jättekul!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg