• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Next

Träning var det ja...

Just nu är jag tvärförkyld och enda träningen blir att mocka skit i stallet. Annars är det att kurera sig så att man kan jobba.

• tvillingsjäl

lilla-angelina:
    Vilken smak har varit bäst i test då?

Jag tror inte att det är omöjligt att gå ner 6 kilo till nyår! 1 kg i veckan är inte ohälsosamt på ngt sätt, fast oftast står man ju still ett tag när man går ner fort å det är väl där tidsplanen kan brista...

• sweet saint

next;

Jag ar ocksa forkyld.. blir sa trott pa det!!!
    Sa himla trakigt!!!

Kul med de 8 kg!!

• lilla-Angelina

Jag gillade citron!Cocos och jordgubb är goda med..
    Om du blir trött på smaken, mixa i lite fun light!

• sweet saint

Vad ar det for protein drinkar ni dricker?
    Exakt vilket syfte har det?

Lite dalig pa detta namligen..

• lilla-Angelina

Har ju varit ihop med en byggare (EX!!!!)(bodybuilder många år innan jag träffade min älskling..) Så då är man väldigt mån om att bevara muskelmassa så man försöker få i sig så mycket protein som möjligt och undvika kolhydrater då det gör att du går ner i vikt och får mer framträdande muskler.

• sweet saint

aha!!
    Da vet jag.. har namligen pulver hemma sjalv, men kom bara ihag att jag kopte det for det skulle ge mattnad.

Ar det nan som har nat bra tips pa uppiggande piller/drycker.. jag vad som helst egentligen..
    Kanner namligen att nu nar november kommit att jag ar KONSTANT trott!
    Det finns ju Ginseng, Berocca, ja, alla mojliga, men vad funkar bast???

Anyone?????

• Jessie76

Jag förstår att det kan bli svårt, men som sagt det är ett mål. Om det nu inte går så får jag nog bara köpa det. Som jag sagt tidigare så är jag rätt stor så jag tror om det bara kommer igång så

Berätta gärna vad det är för drinkar - när ska man ta dom? Är det typ ersättning för ett mål eller? Skulle vart bra att hitta ett mellanmål för jag kan som sagt inte äta frukt........

Snart träning

• tvillingsjäl

nej det är inte istället för ett mål utan snarare ett mellanmål, eller bara nåt som är bra att ha tillhands om man blir sugen på ngt! protein är mättande, bra för musklerna och påverkar inte insulinkurvan som kolhydrater gör..man måste få i sig otroligt mycke protein för att lägga på sig fett!

Man kan köpa det på hälsokostaffärer eller vissa stora livsmedelsbutiker!

• Skidbrud (gift)

Jag brukar alltid ha Naturdiet hemma! Alltid bra att ha om du inte är speciellt sugen på något men det är dags att äta! Man ska ju äta regelbundet så det är toppen att blanda till!

Man ska ju komma ihåg att om man dricker protein drinkar så ska man träna regelbundet. Annars så har det bara motsatt efekt! Man kan bli "pösigare"!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg