• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

Tvillingsjal:

det kanns jatte bra!! Tack!!
    Men nu borjar det stora problemet for mig..
    Det brukar vara sa att nar jag gatt ner mina forsta kg sa "har jag varit sa duktig sa jag unnar mig nat". Det dar unnandet brukar fortsatta fvarje dag tills jag gatt upp allt plus lagt pa mig 2kg.. Men inte denna gang ska jag lova minsann!! Ska vaga mig den 25 igen, och jag SKA ha gatt ner lika mycket! Nu ar jag ju tillbax pa gymmet igen, sa det ska nog ga!

Helgen... ska handla snart sa jag forbereder att ha snask hemma ifall jag fa nat akut sug.. Funkade forra helgen ganska bra iaf.
    Men en lite fest blir det nog... Pa lordag ska jag mysa med god mat och vin med min alskling, , och vad som hander ikvall vet ingen.. vi far se..

Klaras gi mat ar bra!! manga bra tips!!

Hoppas att du inte blir forkyld.. jag menar om traningen var lite jobbig sa dar..

Skriv garna o sag hur kakan var!!

• lilla-Angelina

Sweet saint
    Grattis! va duktig du har varit!

• Next

sweet saint: Grattis! Kom ihåg att kämpa på nu!

• sweet saint

WOW!!!

Vilken respons!!!

Javisst, kanner mig taggad som bara den!!
    Har sagt till min "man" att halla ett oga pa mig nu, sa jag haller detta!
    2 veckor ar den stora provotiden, sen ar det lungt!! (hoppas jag )

Men sa lange man som sagt blir inspirerad har sa verkar det funka!!

Men hur gar det for er alla?

• Emma81

Måste bara säga "lyllo er"!!Jag skulle verkligen, verkligen vilja behöva gå ner lite i vikt. Men nej, jag är då smal som en speta med raka höfter och inga tuttar och skulle inget hellre önska än att få lite former. Var glad och stolt över era former, tjejer!

• elora

Emma81:
    Ikväll blev jag väldigt glad över ditt inlägg så jag ska njuta lite extra ;)
    Tack tack...

• Mno

Är det nån som har nått bra förslag på GOD NYTTIG MAT????????
    Jag är så dålig med matlagning så det blir för mycket nackor i stället...
    Å nu vill jag gå ner i vikt!!!!

Snälla HJÄLP!

• sweet saint

Emma 81:
    Harligt med tjejer som ocksa tycker om kurvor!!!
    Tack for att du skrev det har!!!! Det kan vara latt att glomma bort sin kvinlighet ibland nar man vet att man maste ner i vikt.. Da galler det att komma ihag sitt eget ideal!

Mno:
    Hur ater du nu da?

• tvillingsjäl

gomorron tjejer!!

Måste först bara säga att jag håller med, jag älskar oxå kurvor! Å jag komer inte att bli av med mina höfter eller min putiga rumpa, men man kan ju minska dem en aning?! Då ser det ju ännu snyggare ut och jag kan känna mig bekvämare med mig själv! För att vara riktigt kurvig skulle jag behöva ett par rejäla tuttar, men det har jag icke!!

Nu till det riktigt roliga...vägde mig äntligen imorse..kände att jag var tvungen att kolla eftersom sambon gått ner så mycke...vägde 65,8!!!! Jippie!!! Är verkligen kanonnöjd etersom jag då gått ner ca 2,5-3 kilo på två veckor!!!!

• sweet saint

Tvillingsjal:

Wohooooo!!!!!!!!! WOW vilket resultat!!!!
    Helt underbart!!!!!!!! Da kan du vara riktigt nojd med dig sjalv!!!!!! WOW igen!!!!!!

Da ska vi bara genomlida helgen och kora igang pa mandag!!
    Ska ata lite fin (=fet), mat med min sjalsfrande ikvall, men det ar val planerat, sa jag kanner ingen panik! ....Det skulle vara vinet da...

Sa himla glad att det funkar for oss!!!

Den som fattas nu ar Jessie76..
    JESSIE: var ar du????? Kom igen nu!!!
    Scary, i know, men du behovs har!!!!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg