• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Hon

Hej hej
    Jag är så nöjd med mig själv. Klarade helgen utan större synder.
    Sen när jag stalde mig på vågen imorse så visade den -1,4 klio sen förra måndagen.
    Nu är jag jättetaggad att fortsätta vara duktig.

• tvillingsjäl

Hej allihopa!!

Ny vecka..nya krafttag!!

Lilla-angelina:

Låter tufft det där!! Risken är väl att du tillslut blir såå less på dessa proteindrinkarna å sugen på nåt riktigt att äta!! Men du kan ju prova ett par dagar iaf å få en liten kick start!

Igår var en dååålig dag, men det var ju fars dag..åt chokladtårta, lite potatisgratäng å sen mer av en annan tårta...oj oj...vi mådde inte bra alls när vi kom hem sen på kvällen!! Så jag längtade bara tillbaka till "dieten"
    Men EN dag spelar ingen roll, speciellt inte när jag tog på mig ett par byxor imorse som satt jäkligt TAJT för några veckor sen å dom var för STORA nu!!! Jippie!! Då blir man taggad!!!

• lilla-Angelina

Tvillingsjäl
    Härligt!

• sweet saint

Halla allihopa!!
    helgen har varit ok kan man kanske saga.
    Lordagen var inplanerad med fel mat sa det var ok, det mest felaktiga maten jag at var sorbe med mangobitar, och det ar inte sa farligt. Maten var av det lite lyxigare laget, men somsagt planerat.
    Gardagen vart daremot lite fel..
    Vi skulle fira lite farsdag, sa vi at paj.. MANGA kalorier och "fel" ingredienser.
    sen bjod de pa After Eight, sa jag smakade 2 st.. Det vackte tydligen mitt godisbegar sa vi fick ju lov att kopa smagodis pa vagen hem..
    Jag har inte atit det pa ca 3 manader, sa min mage fick en chock av sockret. TACK vare det sa at jag inte sa mycket och kommer nog inte att kopa godis pa lange.
    Men nu kanns det ok!
    Min motion ska idag besta av promenad pa ca 45 min. Imorgon gym!

Elora;
    Kul med de gamla byxorna!
    Kampa pa!!

Oms;
    Hur mycket ska du ga ner tills dess?

Hon;
    Harligt jobbat!!
    Kampa pa!!!!

Tvillingsjal;
    du verkar taggad!!!!!
    Kor pa!!! kanner att jag iaf kommer att behova peppning denna vecka!!! Tycker om ditt tankesatt!!!!!

Jessie76;
    Hang kvar itraden aven om det ar segt for tilfallet! Vi behover dig!!

• Brud?

Hej!

Får jag vara med?? Jag vill gå ner 10 kilo!! Eller är detta nån form av klubb som kör??

• sweet saint

brud;

Hang pa!!!!
    Har du nat datum som du siktar in dig pa eller kor du bara pa tills malet ar uppnatt?
    Hur har du tankt att gora detta pa?

• tvillingsjäl

Brud?:

Klart du får vara med!! det får alla!
    Har du nån tidsplan för dessa kilon eller får det ta den tid det tar liksom? Vilken metod använder du..jag kör GI å det är kanon!

• tvillingsjäl

sweet saint:

jodå..jag är grymt taggad!! Man blir ju det när man verkligen ser resultat! Jag ska absolut hjälpa dig å peppa dig i veckan! Förra veckan promenerade jag 1 timme på löpbandet 4 dagar så jag hoppas kunna fortsätta med det eftersom jag tror att det verkligen har hjälp till!! Man får snabbare resultat om man motionerar, så är det ju oavsett vilken "metod" man använder!!

• sweet saint

den forsta peppning som jag behover ar i morgon.. Slutar jobber 12,30 och har OTROLIGT svart att ga o trana da, pga att man ar trott fran att ga upp 04,30. Men saken ar bara den att jag maste!!
    Sa hetsa garna pa mig imorgon om du ar inne pa BT pa formiddagen!
    Motionen ar otroligt viktig vid viknedgang!

• Brud?

Hej!

Jaa, tidsplanen är väl att jag ska vara klar till v.3 2006. Är det rimligt? Jag försöker köra VV med inslag av GI, ungefär samma som nån mer jag läste om jag läste om här. Egentligen är det så att jag inte bestämt mig för om jag vill köra VV som jag vet fungerar) eller GI (som kanske är mer effektivt.)?? Vad tror ni?

Kram

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg