• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • lilla-Angelina

jag hyrde motionscykel på någon cykelaffär vid norrtull i Stockholm. Var billigt har jag för mig...Jag skulle vilja ha gåband men d tar för stor plats o låter så mycket ju

• tvillingsjäl

oj..jag har själv idétorka vad gäller mat just nu..därför väntar jag med spänning på mina kokböcker!!

Det är så skönt att det är min vanliga cykel som jag cyklar med utomhus eftersom jag är van vid den å den är byggd efter just mina mått!

Ja ett gå-band måste nog låta en hel del, men du får väl spela hööög musik då?!

• på jobbet

Vill jätte gärna vara m... Behöver verkligen gå ner ca 10 kilo till bröllopet. Har visserligen ett halvår på mig men börjar ändå bli nervös nu...

• lilla-Angelina

haha jaaa!Går på gymet och ute med min vovvsing.

Tiden sniglar sig fram..Då får man för sig man vill äta................HELP!

• sweet saint

Jag hade för många år sen ett gåband.. men en manuell sak... inte en sån som man trycker på en massa knappas så den går av sig självt.. Jäklar vad jobbig den var!!!!
    Helt omöjlig! Tur att tekniken gått frammåt säger jag bara!!!!
    jag skulle vilja ha en sån där gångmaskin som det finns handtag på så man rör hela kroppen. Helt super!!!! Men det kostar väl därefter...

• sweet saint

på jobbet:

Välkommen!!!
    Hur har du tänkt att gå till väga??

• sweet saint

lilla angelina:

Sugen på "dumheter"?

Ajabaja...

Vad ska du äta idag?

• Tida

Hej tjejer!
    kämpar också med vikten o tänkte att jag kanske kunde få lite stöd o motivation av er...
    Just nu äter jag en diet som inte innehåller några extra kolhydrater alls, förutom till frukost. Det är en mix på atkins och sockerberoende-diet. Till frukost äter jag en del fiber-kolhydrater, typ mix på rågflingor, kli och linfrön, och en liten del mejeriprodukter. Det blir oftast gröt o mjölk el fil o egen musli. Till det äter jag en del proteiner, typ skinka, makrill el dyl, och en del grönsaker.
    Till lunch och middag äter jag en tredjedel protein, en tredjedel varma grönsaker och en tredjedel kalla grönsaker.
    Har hållt på i ca sex veckor, gått ner ca 7 kg, har inget sötsug och har nästan blivit av med min reumatism i knäna.
    Men som sagt börjar det kännas lite tungt nu. Hade tänkt köra strikt till jul o sedan lägga till mer "nyttiga" kolhydrater. Längtar fruktansvärt efter klyftpotatis!

• Miimic

Hej!

Jag har gått ner 8 kilo sen påsk o nu vill jag gå ner 8 till innan jag gifter mig.
    Min metod var vilja, köpte en våg (funkar inte annars), en pojkvän som stöttar och så drog jag ner på småsaker i maten som är onyttiga. Nu äter jag en soppa som jag gör själv och som är jääättebra och god (enligt mig). När man äter den så går det år mer energi än vad man får i sig. När jag var duktig en vecka o i stort sett bara åt den så gick jag ner 3 kilo på en vecka. Man ska kunna gå ner mer också. Sen går jag promenader ute...det är ju gratis o så kan man prata med sin blivande om allt möjligt :) Vi brukar gå en timme några ggr i veckan!
    Kan dock behöva fler tips...börjar stå lite still nu,

• lilla-Angelina

halv nudelsoppa

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg