för er som vill gå ner 10-15kg
Vill jätte gärna vara m... Behöver verkligen gå ner ca 10 kilo till bröllopet. Har visserligen ett halvår på mig men börjar ändå bli nervös nu...
Vill jätte gärna vara m... Behöver verkligen gå ner ca 10 kilo till bröllopet. Har visserligen ett halvår på mig men börjar ändå bli nervös nu...
vet inte riktigt hur... Vill verkligen komma igång m motionen, har blivit förslappad... Någon bra diet som inte är knäpp/farlig/extrem??
Håller med, vill ha receptet!!
måste man ha kålrot i??
Man ska alltså äta den här soppan varenda dag i en vecka?? Tröttnat man inte?
Den låter för övrigt väldigt god
Chokladtorsk?! YES! sötsuget är en evig kamp. blir ju inte bättre av att min fästman e världens gttegris heller... Hjälp någon??
Inte bara framför mig... han påverkar mig negativt genom att köpa gott till mig oxå och tyvärr har inte jag sån självbehärskning att jag kan motstå det...
Jag vet... Han måste nämligen gå ner i vikt till bröllopet oxå...mer än mig fkt och jag tror att han (och jag) har tappat motivationen lite och det är sååå himla svårt att komma igång igen!
Fast det här kan ju bli en bra start;)
10 kilo-klubben here we come!!
tycker inte det låter så ytligt, man ska fkt se dem bilderna resten av sitt liv och ur många gånger har man inte skrattat åt sina föräldrars foton??
Jag har ganska exakt ett halvår... Men har enormt dålig självdisciplin...
Om jag dessutom skulle lyckas med min "drömvikt" så skulle det oxå öppna mina länge förhalade möjligheter att få fler modelljobb.
ARGGH! knäppt att så mkt hänger på vikten
Ja, jag kommer ju att klara d här nu när jag har det här stödet:)
Fråga? om man beställer en klänning på sina nuvarande mått, hur blir d sen då?? Hade ju lixom planerat att ta bort en del "utfyllnad"...
vill skaffa pers. tränare... men d är en kostnadsfråga... Hur mkt betalar du för din? jag hade en förut o d funkade skitbra men då var d gratis...