• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Brud?

Hallå!

Brud? här! Idag har jag ätit nötfärs, sallad och en halv smörgås till lunch. Vatten till det. Och den vanliga grova smörgåsen till frukost. Vad äter ni andra?

Go girls!

• tvillingsjäl

ja fast man kan ju inte säga att äta den kostar mer än du får i dig eftersom allt som finns med i receptet har olika nivåer av kaloriinnehåll?
    Dääremot så får du nog inte i dig så mycke kalorier! å det är ju det du är ute efter!

• på jobbet

måste man ha kålrot i??

• Miimic

sen står det såhär:

Dag 1
    Ät alla slags frukter + soppan

Dag2
    Ät alla slags grönsaker + soppan

Dag 3
    Ät grönskaer och frukt + soppan

Dag4
    Ät 5-8 banare drick 5-8 glas lättmjölk + soppan

Dag 5
    Ät tomater, nötkött + soppan

Dag 6
    Ät nötkött och grönsaker

Dag 7
    Ät ris, grönsaker, fruktsaft, te eller kaffe om du vill + soppan

• Miimic

Jag brukar ha kålrot för jag gillar det men inte selleri...egentligen ska man väl ha i det som står men gillar man inte så kan man ta bort det. Ta mer morötter istället kanske. Det borde ju va samma

• Miimic

förbränningen kanske gör att jag förlorar mer än jag får i mig...vet inte. Men det spelar ju ingen roll...huvudsaken är ju att jag gått når 8 kilo med min egen metod...o jag mår väldans bra.

• på jobbet

Man ska alltså äta den här soppan varenda dag i en vecka?? Tröttnat man inte?
    Den låter för övrigt väldigt god

• tvillingsjäl

ja äter du den soppan varje dag så går du ju ner pga ett lågt kaloriintag/dag så det är ju inget konstigt!

Men kanske borde du lägga till nån sorts fisk, eller åtminstone ta kosttillskot i form av omega 3!? Fisk är ju så kalorifattigt ändå men fullt av nyttigheter!!

hur länge ska du äta såhär, blir du inte less?

• jakthustru

Man tröttnar säkert, men det är väldigt psykiskt, har man bara ätit soppan blir det suuperlyx att äta ett äpple, banan eller en tallrik fil, och så lurar man sig själv att njuta av annars vanlig och tråkig mat. Kanske?

• Miimic

just nu äter jag den inte...nu äter jag ganska mycket lax o grönsaker...men tänkte äta lite soppa också...jag behövde den för att komma igång o när jag märkte att jag gick ner så blev jag genast mer motiverad att anstränga mig mera i allt jag äter. Sen promenerar jag mycket oxå. en kombination av mycket. Men det var mest i början jag kämpade lite extra för att komma igång. Men jag tycker soppan är jättegod så jag lider inte direkt. Har minskat två storlekar i jeans...o jag fortsötter att gå ner fast jag inte äter soppan just nu.

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg