• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

Dagen har varit okej..haft ont i magen iof nästan hela dagen...men annars har det varit bra! Nu går jag strax hem så det känns kanon!

Jag tycker bara att det är häftigt att någon väljer att vika av från det traditionella! Själv är jag nog inne på att ha en vit klänning, alltid sett mig själv i en sån...men nåt jättebröllop vill jag inte ha utan lagom med alla mina nära å kära! Nej, vi har inte börjat planera ännu, men jag kollar runt efter klänningar ändå!

Hur har det gått med maten idag då? Blir ingen träning för mig idag, har så dåligt i magen...hmm...nåja, säkert bättre imorrn å då är det nya tag!!

• sweet saint

Det har gått bra med maten faktiskt, och fått mig dagliga promenad.. men det ska bli skönt att träna imorgon! Ska simma 45 min, det är bra motion!!!

Ta det lungt med magen!!!

• lilla-Angelina

Jag gjorde soppan igår!!! Med lite egna inslag: 1buljong, krossade tomater.lite vatten, broccoli, blomkål, morötter, plommontomater och chili!Mmmmm så gott!!!!

• sweet saint

Det verkar gå bra för dig Lilla Angelina!!
    Taggad som bara den!!!

• Jessie76

Heej

Shit va ni skriver! Jag ska testa den soppan - tack för tipset! Känner att min motivation är under mattan just nu - tror jag e en sån som behöver action inom jaa typ 2 veckor annars ger jag upp...
    Jag trivs super på nya jobbet, problemet e ju bara att jag inte hinner träna på gymet under veckorna nu Körde magen igår kväll hemma men det blir inte samma...
    Ska försöka börja promenera till jobbet istället - alternativt fara å simma före jobbet... Peppa mig nu för annars struntar jag i alltihopa tror jag...

Har hört att choklad inte e så "farligt" om d e över 70% men jag vet inte? Jag äter inte godis och tycker inte alls om choklad så jag har inte det problemet (tack och lov!).

Nu ska jag ut (i snön ) å gå me vovven, men ha en trevlig kväll allihopa!

• Jessie76

Så nu e jag tillbax... Vart ju en stund... Har dragit omkring på c:a 50 kilo barn på en madrass på c:a 0.3 cm snö tror jag å d va jobbit som tusan (kanske e sån träning man ska göra )
    Ska se va som e på dumburken nu - kommer väl sen å ser om ni skrivit nåt kul.

• lilla-Angelina

Sweet saint
    Jo sådär..D ä tur jag har er! Åt dock macka på mitt favvocafe idag i vasastan.Såå gott!!!!
    Soppan ä kanon o mina prottedrinkar!

• sweet saint

halla halla!!
    Ja.. just for tillfallet sa kanner jag mig saaaa pluffsig. Usch!
    Vill bara trana nu, sa man kanner att man gar nat..
    Kanner som du Jessie76, behover en fet spark i baken for att fa en nytandning.. Kanske far det nu nar jag kan borja trana igen mer pa allvar.
    idag har jag tex atit (gar lite efter VV motto, men med inriktning GI), 24 points och jag ska ata 21, inte bra. nar jag tranar imorgon kommer jag att tjana 5 points, och om jag da se till att ata sallad till lunch sa kanske man kan radera ut dagens misslyckande. Eller vad tror ni?? Lurar jag mig sjalv igen?

• tvillingsjäl

Hej tjejer!!

Oj oj detta låter inte bra! Jag anar er frustration...men försök att inte deppa ner er för att det känns dåligt nån dag, tänk istället på det ni lyckats med fram till nu! klart att man vill ha snabba resultat men beroende på vilken metod man använder så måste man oxå ge kroppen en chans att återhämta sig lite!

Fortsätt som ni gör, träna så mycke ni kan, men inget ni gör ska kännas som ett tvång för då blir det bara en massa ångest och då blir ingenting kul utan man börjar gräva ner sig lite..å då kan det lätt bli att man "unnar" sig å ja...ni förstår vad jag menar va?

Som jag tex..jag har problem med magen nu efter min ändring av kosten..men tänker jag ge upp? Näpp! Därför att det är övergående och för att jag tänker kämpa tills jag når min målvikt och jag är jättenöjd med det jag gjort fram till nu!

Så kom igen nu tjejer, nu ser vi till att denna dagen iaf går bra å så får vi väl ta det dag för dag tills ni känner er taggade igen!!!

Jag tror på er.....å på mig själv!

• davesbrud77

Jag behöver oxå peppting- det gick jättebra i 3 veckor följde lauritzons faser o var inte ett dugg hungrig men nu vände det totalt. Är rädd att gå upp det jag förlorat (dels var det vatten) Jag tror att jag just nu är alldeles för stressad- tentor som ska hinnas med plus en massa annat eftersom jag ska åka iväg o hälsa på dels föräldra och kompisar hela nästa vecka: hjälp hur ska jag klara maten då? Mina föräldrar bjuder ju på typ gräddsåser o biff o potatis varje vardag!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg