• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • skoter

tvillingsjäl

kör du med gi metoden?
    kör du nåt speciellt träningsprogram hemma eller går du till gymmet?

jag har ställt mig på vågen ngr ggr men som sagt så har jag ju bara hållt på i två veckor, kanske jag också ska haka på det där med vägning typ var tredje vecka!
    Ska genast ta mått med måttband!

• tvillingsjäl

lilla-Angelina: TACK! Men det är DU oxå!!! Glöm inte det du faktiskt redan presterat..det är lätt att bli lite "blind" i jakten på större framgångar!!! Det du ska göra nu är att skaka av detta lilla missöde å ge dig fasen på att denna veckan ska bli bättre!!

Jag känner ju att jag oxå får massor med stöd å uppmuntran från er alla här inne å det hjälper mig att hålla mig motiverad!!!

• tvillingsjäl

skoter:

japp jag kör med GI, både jag å sambon! På 3 veckor har jag gått ner ca 3 kilo...å sambon lika mycke! Sötsuget är i princip borta å jag mår toppen!!

Nej, inget särskilt träningsprogram..i början ska man bara träna lätt eftersom man äter så lite kolhydrater, men jag promenerar å cyklar..försöker hålla på minst 45-60 minuter ca 4-5 gånger i veckan!

Okej...men du har ju lång tid på dig iaf så du kommer att klara det galant!!!

• skoter

Tvillingsjäl
    när gifter du dig? :)
    och hur många kilo vill du gå ner?

• tvillingsjäl

skoter:

har inte bestämt bröllop ännu, däremot förlovar vi oss när vi åker till Sthlm nu i helgen!! Sen får vi se när det blir bröllop!

jag vill gå ner ca 3-4 kilo till....då är jag nere på ca 60 kilo å då kommer jag att vara helt nöjd! Du då?

• skoter

Åh vad skojigt med förlovning, GRATTIS!!
    Ska ni göra nåt speciellt eller bara ta det som det kommer och improvisera?

Vågar inte berätta vad jag väger.....men 3-4 kilo låter ok. Om jag sattsar på 1 kg/månad så har jag ju nått målet till bröllopet :)

Jag får helt enkelt hänga på den här tråden och vara tapper

• tvillingsjäl

Är det bara 1 kg i månaden du vill gå ner så behöver du inte oroa dig, det kommer inte att bli några problem så länge du sköter dig... Då har du inte så många kilon att gå ner iaf!

Här är alla välkomna, vi kämpar så svetten lackar!!

• tvillingsjäl

Oj förlåt...glömde svara på förlovningsfrågan!!! Vi vet inte riktigt ännu var vi ska göra det..kanske på slottet eller någon annan romantisk plats...vi ska äta gott å shoppa som galningar, köpa julklappar å bara mysa med varandra!! längtar som en tokig just nu!!!

• Jessie76

Är inne å tjuvkikar lite... Ni e så duktiga, jag håller tummarna för er! Själv är allt bara s*** och jag har ingen motivation alls tyvärr.
    Hittar ingen tid varken att laga mat eller träna, så det känns dödfött Min sambo jobbar varje kväll känns det som och när jag har gjort allt hemma så är jag helt slut! Sen är det så svåååårt att laga speciell mat åt en och "vanlig" mat åt dom andra, när man jobbar till fem och ska hämta hela familjen sen - är inte hemma förrän sex nästan... suck...
    Självömkan självömkan självömkan - förlåt men jag är sååååååååååååååååååå less just nu!

• Next

Jessie76: Jag känner igen mig. Motivationen är nere på minus och ingenting hinns med. Man känner sig så dum... Vad ska vi göra för att motivera oss själva?

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg