• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • lilla-Angelina

Helgen har gått åt HELVETE!!!!!
    D enda som va duktigt var att jag tränade varje dag o igår med min pt...

MÅSTE skärpa mig

• sweet saint

ÅÅÅh vad harligt!!!
    Det är då ni ska förlova er också??!!!
    Det är nästan så man blir avunsjuk!! Tror du kommer att ha nåt att berätta när du kommer hem!!!!
    Hoppas på att min man ska fria när vi åker till GTB, så vi kan börja med planerna officiellt!
    Vi pratade lite om bröllop i helgen!
    Han är lite nervös över det hela!! Han är rädd över att jag vill ha ett stort bröllop när vi väl kommer igång med planeringen... Måste försöka få honom att förstå att mitt drömbröllop är ett litet mysigt bröllop... Har har fått sina ideer från sina kompisar som har haft 100 pers + i gäster.. Jag skulle vara överlycklig om vi bara kunde vara 15 pers, men som det ser ut nu MÅSTE vi minst bjuda 30...

• tvillingsjäl

Japp!! Det är då vi ska förlova oss så vi läängtar verkligen!!! Ska bli såååå mysigt! Vi går omkring hemma med ringarna på, får påminna varandra så fort vi ska gå nånstans att vi måste ta av dem!

Vi vill inte heller ha nåt jättebröllop!! Bara dom närmsta liksom!

lilla-Angelina:

Hur har det gått åt helevete då? Vad har du ätit då?

• Hon

- 1 kilo denna vecka så nu har jag gått ner 2,5 klio sen jag gick med i denna tråd.
    Kommer i min agamla favojeans igen även om "gravidmagen" hänger över lite.

• sweet saint

Hon:

Braaaaaaa!!!!
    JAg ska väga mig på fredag... Uj, uj, uj..

Lilla Angelina:

Också nyfiken.. varför har det inte gått bra för dig?? Bra med träning!

• lilla-Angelina

Har ätit dåligt!!!!

Fettmätte mig och d va INTE kul!!!!!

• skoter

Hejsan alla duktiga tjejer!!!

Jag vill inte tränga mig på i eran tråd men hoppas att det e ok att jag kikar in lite.

Jag ingick ett vad med min kompis (och tärna) för två veckor sen, nämligen att det endast e tillåtet att äta godis å god mat 1 ggr/vecka. Och styrketräning hemma och gärna prommenader 4 ggr/vecka.

Det har gått jättebra än så länge :)

Vad tror ni som verkar ha hållt på ett tag med detta, kommer det ge nåt resultat på dessa tre månader fram tills mars då vi ska gifta oss??

Kram på er alla och kämpa på!!

• Brud?

Hej på er!

Nu sitter man här mätt och belåen efter en viktväktar låda. En del av dem är makalöst goda!! Lite extra grönsaker och kryddor, kanon mums!

Har låtit bli att väga mig på drygt en vecka. Ska försöka väga mig lite mer sällan för jag tror att jag påverkas så mycket av det.

Hur går det för er andra??

• tvillingsjäl

Skoter:

hej å välkommen!! Självklart kommer det att ge resultat!!! Har du vägt dig eller mätt dig med måttband så att du märker nån skillnad?

Lilla-Angelina: Tråkigt att höra, det enda jag kan säga är att du ska fortsätta jobba..alla hamnar vi i svackor!! Gräv inte ner dig alltför mycke bara utan försök jobba vidare!

Brud?:
    Kul att det går bra för dig!!!
    jag tycker det låter ganska klokt att inte väga dig för ofta..det gör inte jag heller..man blir lätt lite manisk då... jag tänker ju låta detta ta den tid det tar så jag kanske kommer att väga mig en gång i månaden eller så! Men jag känner ju på kläderna...måste lägga undan ett par jeans nu...faller snart av!!!

• lilla-Angelina

Tack tvillingsjäl Du ä sååå duktig!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg