• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

lilla-Angelina:

TRåkigt....det är inte så att du ska ha mens eller nåt? Så att du sväller upp? När jag ska ha mens kan jag gå upp typ 2 kilo ibland..typiskt att jag ska ha nu till helgen då jag ska shoppa i Sthlm!!!!

• lilla-Angelina

Tvillingsjäl
    Är nog bara du som tänker på det!Vad ska ni shoppa då?

• tvillingsjäl

Vi ska shoppa kläder!!! å bo på hotell å mysa..vi ska förlova oss när vi är där så ringarna tar vi med oss!! Vi har ett "love koncept" på hotellet så att vi får choklad doppad frukt, badrockar, badbomb, champagne å hemlig present..dessutom bor vi i deras deluxerum..vi ska bo på nordic light, är det nån som bott där? Ska tydligen vara jättefint! Kan lova att jag längtar!!!!

Än så länge har jag då inte svullnat upp å vi åker fredag morron!! Kanske slipper jag det denna månad....

• lilla-Angelina

Aha!Mysigt!Har Ni bestämt ihop då att ni ska förlova er?

• tvillingsjäl

Ja kan man väl säga..fast han gick ner på knä å friade redan valborgsmässoafton! så det blev lite väntan med ringarna...men nu ska det alltså ske iaf!

• tvillingsjäl

Tack!!! Hur är det själv..är du sambo, förlovad eller är du gift eller inget av det?

• lilla-Angelina

Jag är förlovad! Min älskling friade för ca 3mån sedan. Han hade då köpt ringar i vitt guld i smyg så allt var hemligt. Sååå söt!!!!Vi gifter oss i augusti på Ängby slott!Såååå lycklig!

• tvillingsjäl

Wow! Grattis!! Men passade ringen perfekt direkt? Jag fick prova 3 gånger innan det blev rätt!
    Vi har inte ens börjat planera bröllop men det borde vi kanske göra...däremot är vi sugna på barn snart...

• lilla-Angelina

Den var för stor..Fick förminska den...Men jättefin, han hade köpt den tjockaste han såg och jag ville ha helt slät så jag tycker han prickade rätt!

Barn vill jag kanske tänka på efter vi är gifta då jag är väldigt traditionell, min m2b pratar dock om det redan nu..Söööt!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg