• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Meddelande borttaget
  • lilla-Angelina

Hur går det med dieten tjejjer?

• Drakdal

Jorå, dieten går bra för min del. Känns bara lite konstigt att man kan äta grädde och sådant. Maten är ju jättgod så jag ska inte klaga. Jag hoppas bara att det vill försvinna något kilo till nästa vägning:)

• Jessie76

Hejsan heej! Jag går på Sweet Saints Super Gi
    Detta är tredje dagen... Nu har jag även kommit in på Giviktkoll.se och oj vilken rolig sida! Bara det att jag märker nu att jag ätit för lite av nästan allt!
    Men nu mår jag ganska bra iallafall.
    Kom inte in på orbitrek sidan som du länkade till....
    Hoppas ni får en underbar fredag!
    Nu ska jag gå in å läsa om ditt bröllop!
    Kram allihopa!

• Brud 2006/07

För mig går det ganska bra, åt rätt håll i alla fall. Tog två kvällsmackor i går klväll, men jag åt sallad till middag...

Ikväll ska jag träna på min orbitrek igen! (helt otroligt - jag ser faktiskt fram emot det!)

• tvillingsjäl

Har ätit dåligt i 2 dagar nu...inte bra..men igår handlade vi en massa!!! Så nu ska jag göra rolig GI mat! Ska åka skidor idag så jag åker bort det dåliga jag åt igår...
    Dock är det fest imorrn oxå..nåja...

• Isabeau

Änligen fredag! Är lite förkyld så träningen får ligga nere några dagar. Frossar i torkade jordgubbar och aprikoser!

Tvillingsjäl: är avundsjuk på ditt skidåkande! Tänk om man själv kunde komma ut nån gång, det verkar så härligt!

Ha en mysig helg, tjejer!! Det verkar som om det går bra för alla nu. Fortsätt kämpa bara så kommer vi att vara sååå suuupersnygga på våra bröllopsdagar

• Drakdal

Jag har blivit så inspirerad av skidåkandet så nu ska jag hem till mormor och morfar och låna ett par skidor på obestämd framtid och börja åka lite.:D

• tvillingsjäl

wow tjejer! Kul att höra att ni blir inspirerade!
    Skidåkning är verkligen toppen..inte bara för att man kommer ut i friska luften men för att hela kroppen jobbar hårt med alla stora muskelgrupper..det är ju bland annat därför det är så bra fettförbränning oxå!

Sen beror det ju på intensiteten oxå..jag tävlingsåkte ju när jag var mindre så jag har ju bra teknik redan från grunden, det är därför vi kör skating istället för klassiskt. Skating är svårare men jobbigare...

Har någon av er åkt tidigare?? Det är jättebra om ni börjar åka, ni kommer att märka det på vågen och på att kroppen blir tight!

• lilla-Angelina

Jag längtar till våren då man kan gå ut o gå i solskenet.....

• tvillingsjäl

Idag har det varit solsken här! Men man vill ju ha lite värme oxå...

• Drakdal

tvilingsjäl, Sist jag åkte var nog så där 15år sedan så min teknik är nog lika med noll:D men man lär sig väl... eller man kommer i alla fall ut och får lite frisk luft och någon form av motion.

Nej nu ska jag läga lite mat, rostbiff och grönt

• sweet saint

Härligt att se hur alla kämpar vidare och att det börjar ge resultat!
    Har inte kunnat vara inne så mycket pga datafel..

Dieten går bra!! Bakade för första gången eget dinkelbröd igår-- supergott!!!!!!
    Det enda som inte funkat denna vecka är motion.. har haft lite ryggproblem från en skada i somras, men det är ok nu så jag kommer att köra hårt from nästa vecka!!
    Maten håller jag stenhårt och det känns inte som om jag är på någon diet längre eftersom jag lyckats vänja mig med tänkandet! Mycket positivt!!
    Mätte mig imorse och det stog på 98 cm, men tror inte på det.. ska mäta igen imorgon.. tror jag drog in magen omedvetet!
    Jag känner inte att jag gått ner denna vecka eftersom jag inte tränat plus att byxorna känns inte större och därför tror jag inte på det!
    Återkommer imorgon om det!

bokade prästen idag... IIIIIHHH!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg