• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Drakdal

Jag vet... jag måste nog börja med det nu. Tack för stödet.

• Isabeau

Next och Drakdal: det är tufft när det känns som om inget händer och motivationen är noll, men om man ger sig tusan på att det ska gå så ska ni se att till nästa vecka så kommer ni att ha minskat i vikt och då känns det genast bättre igen

Är själv vansinnigt godissugen och vet inte vad jag ska ta mig till, äter tomater, men vad hjälper det när det är nåt annat man vill ha Får ta en kopp the och hoppas att suget släpper..

• lilla-Angelina

Känns inte som jag går ner något...kanske gör något fel??Hur kan alla vara så mätta och pigga under diet gi metoden?Jag ä trött o hungrig

Deppig.....måste göra något fel...

• Drakdal

Jag kan inte påstå att jag är hungrig men jag är nog lite tröttare än vanligt. men som alla säger det är bara att kämpa på!

• BoIs

Ett tips till er som känner sig lite trötta, gör lite energi drycker. Dvs,mixa massor av frukt och lägg i lite light glass, eller någon energidryck med mindre socker. Det är jätte gott och tar ju lite tid att fixa till och det är bra för då njuter man mer.

• Jessie76

Sweet du har mail...
    ÄR det någon som vet om man "får" dricka kaffe med mjölk som finns i automaterna när man går efter GI-metoden? Jag behöver desperat kaffe och kan inte dricka utan mjölk................... *suck*

• tvillingsjäl

Jessie76: Drick du kaffe med mjölk i..ingen fara..det gjorde jag oxå under den första tiden, det är ju inte mycke mjölk man tar i kaffet direkt! Men drick inte mer än 4 koppar om dagen!!

Drakdal: Det kan kännas tufft ibland men det gäller att man fortsätter, det kommer att svänga! Hur tränar du? Lågintensiv träning är bra att köra, det gjorde jag!

LillaA: Du gör säkert inget fel men hur äter du? Se till att få i dig mycke proteiner, köp proteinpulver å blanda på jobbet om du blir sugen! Ta med dig några bitar kassler att tugga på...det går verkligen att äta sig mätt med GI...i början är man trött men det går över å sen blir man pigg och man mår såå bra! Så kom igen nu alla tjejer!!

• tvillingsjäl

Bols: light glass innehåller oftast mer socker, då är det bättre att ta den fetare varianten..iaf om man följer GI, annars är det ett toppenförslag! Måste prova..jag som inte håller på med första faserna av GI längre....

• sweet saint

Jessie

du har mail.. om allt kom fram sa ska det vara 3 st varav ett langt.... Men vet inte om det kom fram..

wohooo loning!!!!!!
    Shoppa, shoppa, shoppa

• BoIs

Tvillingsjäl;
    ja, det har du rätt i. ta en lien klick av vanlig glass istället. Mums...

Varför inte lite go fruktsallad på kvällen efter träningen eller till tv;n

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg