• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Jessie76

Hmmm.... Huvudet på spiken Med bakismaten alltså... *suck* detta visade sig förmodligen på vågen imorse vid invägning (vägde samma som förra veckan, tur att det inte gått uppåt man får vara glad för det lilla...)

Jag är så rolig bara - mäter mig själv varje gång, för jag är rädd att han gör fel - eller framförallt att jag blir arg på honom och när jag mätte imorse så hade jag minskat midjan med 3 cm - kan det stämma på en vecka?? Liite fel kan man ju göra (hålla in magen omedvetet ex) men tre centimeter?
    Fan va kul isf för jag har fuskat en del med maten, men gjort situps varje dag och då funkar ju det suveränt!

Hur har helgen varit för er andra då? Förresten - hur hittar man på expressens gi grej?? Söker som tusan efter den där rivstarten men jag hittar ingenting! Är det för jag tog betalning via faktura eller? Är ju så sugen på att köra igång!

• tvillingsjäl

Du kan absolut minska 3 cm på en vecka om du kör typ GI! Det är ett jättebra resultat och då gör det inte så mycke vad som står på vågen..det är ALLTID cm som är viktigast eftersom det visar på att du minskar! vad roligt!!

Bakismat är svårt att motstå...men det gör inget, gör detta till en tuff GI vecka istället!

vet inget om expressens sida tyvärr..jag är inte medlem!

• lilla-Angelina

Åh vad roligt att ni gått ner tjejjer!!!

Här gårdetsådär..fuskade lite i helgen och vägrar mäta mig nu..Gör nästa mån istället annars ger jag bara upp..

Jag äter halloumiost ganska ofta, är det verkligen bra?

• Drakdal

Haloumiost är helt OK. Kämpa på nu tjejer! Jag är själv lite nere just nu men jag har inte fuskat ÄN i alla fall.

• Isabeau

Vägde mig i morse (ja, jag höll mig hela helgen ) och då hade jag gått ner 1,4 kg, det kändes häftigt!

Drakdal: synd att du känner dig nere, hoppas att det går över snart!

Lill-Angelina: Vad kan man göra med halloumiost? Har för mig att jag har stekt den nån gång, men vill minnas att den inte smakade så mycket. Kryddor?

Jessie76: 3 cm minus och en mindre storlek! Grattis, grattis!

• Isabeau

En fråga som kanske inte passar helt i den här tråden, men har nån gjort nån "sallad" nån gång som bestod av grovt rivna morötter, vitlök, lite senap tror jag, lite olja, vinäger och små frön (linfrön)? Skulle gärna vilja ha recept i så fall

• Drakdal

Grattis Isabeau 1,4kg är inte illa!!!
    Tyvär har jag dock aldrig sett din "sallad" men den lät god.

Har precis varit och tränat är såå slut nu, men det är skööönt!

• Bröllopstokiig

Jessie 76:

Mail...

Hur står det till med er alla??
    Har helgen gått bra??

• sweet saint

wow, det verkar gå bra för alla!!

vilken kick!!!

SJälv har jag bara minskat 1 cm denna vecka, men mycket beror nog på att jag inte kunnat träna så som jag vill.
    men tar igen det denna vecka! Väger mig imorgon! *nyfiken*

Expressens viktkoll:

www.giviktkoll.se

• september bride

har just börjat med cuur hoppas att det funkar..... någon som prövat ????

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg