• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

Sweet saint: Nejdå, börja inte om utan kör på som vanligt bara! Du är bara mänsklig, klart man syndar ibland, ha inte för dåligt samvete av det bara utan ta nya tag! Idag är en ny dag!
    Jag äter i princip lite hur jag vill nu, ikväll ska vi tex äta tacopaj å man ska ju inte äta paj enligt GI, men det gör inget alls eftersom jag har hittat en bra balans i min kost/träning!

Lite surt att det är för kallat för att träna som jag vill, man blir ju liksom frustrerad!!!

• sweet saint

Åh vad skönt att nå till en perfect balans!!
    Lika skönt som att höra att dieten inte är förstörd!!!

Tackar!!

Imorgon är det vägning.... scary!!! Inte lika på nu som jag var för ett par da'r sen som ni märker.. Men jag tror att det ska gå bra ändå!!

Håller med.. DENNA FÖRBANNADE KYLA!!!!!

• tvillingsjäl

Ja det är ganska skönt faktiskt, men det visar ju oxå att GI verkligen fungerar!! Jag lägger upp det så att dom dagar då jag ska åka skidor käkar jag kolhydrater och dom dagarna jag vilar så drar jag bara ner lite på intaget...

Vägningen går säkert bra! Har du mätt dig nåt??

• sweet saint

nej.. ska mäta mig imorgon då jag även ska väga mig...
    Känner att magen har minskat lite iallafall!

• Jessie76

Jag väger mig måndagar, så vi får se på måndag (för nu har jag köpt en digitalvåg hem).. Tittar längtansfullt på den varje dag men jag ska f**n inte väga mig förrns måndag

TS: Jag äter rätt just nu i det stora hela motionerar normalt. Jag undrar bara om det är nån j********a mental spärr man har som gör att man inte kan? Tänkte då kanske man skulle testa pulver just typ 2 veckor i början å sen fortsätta GI/VV? Kanske dumt...

SS: Jag kommer att maila dig inom kort har just nu tokmycke på jobbet och vill inte skylta på skärmen med vad jag "håller på med "

Kraamiz på er allihopa och trevlig helg!

• tvillingsjäl

Jessie76:

Jag tror inte att du behöver köra pulver alls, kör du GI som man ska så kommer du att gå ner i vikt fort ändå..det gjorde jag! Dessutom behöver du inte gå hungrig!! det är ju alltid jobbigt i början med ngt nytt men fördelarna med GI är såå många bara man tar sig igenom dom första 2 dagarna!
    Håll dig borta från vågen!!

SS: det är ju det som är det viktiga!!

• sweet saint

jessie76:
    Visst låter bra ang maila..
    ta det lungt i helgen! Fö håller jag med TvSj. Men om du så småning om bestämmer dig för pulver så hoppas jag på att det lyckas! kommer självklart att stötta även om det blir svårt då jag personligen har haft myckt negativa erfarenheter med ett visst märke! (ej Cambridge). Cambridge är ju framställt av läkare, så det är kanske annorlunda. Har dessutom en vän som håller på m Cambridge lite grann.
    Men det kan vi ju ta privat sen för att jag vill endast stötta folk på denna tråd!
    Anyway.. fredag och den ödestigande helgen närmar sig....

Vad har ni för strategi för att inte falla i gapet i helgen??

• tvillingsjäl

Förhoppningsvis att få träna bra! Då brukar man inte vilja trycka i sig onyttigheter!

Precis! Jessie76: vi vill bara stötta dig hur du än väljer att göra!

• lilla-Angelina

Åt några fullkorns mackor i morse, hade inget hemma o vägrade ta kalkonen...tror d beror på att jag åt dåligt igår så jag blev megahungrig men men bara o fortsätta,tar väl bara lite längre tid...Har blivit av med sötsuget allqafall..

• Jessie76

Fast som jag har sagt så har jag kört GI, vad jag har trott iaf! Som sagt enligt den bok jag har haft... Jaja, strunt samma!

Ni är bara för söta ändå

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg