• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Den lyckliga bruden

Hej!
    Jag hade precis bestämt mig för att börja med GI metoden på måndag men nu blev jag ganska intresserad av cambridgemetoden, vad kostar det?

• drömbrud

Motion och Nutrilett! :D

• JosseN

Jag började på viktväktarna för att ändra om min livsstil med mat och så. sen slutade jag där när jag förstått hur jag ska äta osv. Man kan inte bara köra en kur ett par dagar. Det handlar om att ändra sitt liv med mat och motion för att det ska hålla och för att man ska må bra. Pulver och sådant är kanske bra när ni håller på med det men sen när ni slutar kan ni ju inte bara gå tillbaka till den vanliga livsstilen igen för då kommer alla kilon tillbaka.

• Inda

Sweet Saint har du nå't recept på den där pizzasalladen? Den låter intressant.

• drömbrud

Men man äter ju sunt oxå. Det måste man ju lära sig. Speciellt om man har vart överviktig. Eller kombinera det senare oxå, men bara byta ut ex. 1 måltid mot 1. påse.
    Inte massa snask o skit..ja ni vet..:D

• sweet saint

inda:

Super enkelt:
    strimla kal, skolj av. Blanda knorrs Italienska dressing enligt anvisningar (de som kommer i 3 pack), ta en eller tva pasar efter smak. blanda ihop allt and there U have it!

• Drakdal

Kul sweet saint att du äntligen känner att det är kul att väga Dig! Känner samma sak. Dock är det viktigt att veta att man kan hamna på platåer och då får man inte tappa suget! Men du mätte dig också ellerhur, för då syns det ju säkert i alla fall där även om man :( skulle hamna på en platå en vecka. Kram nu ska jag gå och sova.

• Isabeau

Det är lite lustigt: även om jag inte kör GI så blir man ändå påverkad av det ni skriver här. "Hmmm...ska nog inte ta nån macka...ägg vore ju bra...." Fast jag tycker att det där med mörk choklad lät som om det var nåt som passade mig
    Mina erfarenheter av Nutrilett är att jag blev total orkeslös, men det är ju bara jag. Man ska ju ta den metod som funkar för en själv. Lycka till allihop, vilka dagar ska ni väga er/mäta?

• Brud 2006/07

Det gick inte så bra för mig i gårkväll...
    Åt både godis och bullar, fast jag hade bestämt mig.
    Hoppas jag fortfarande får skriva på er tråd, ska verkligen försöka ta nya tag idag. Det måste gå, kan snart inte ha några kläder..:(
    Går in och läser här ibland för stöd

• sweet saint

brud 2006/07:
    Hur gick det innan gårdagen då??

Isabeau:
    Jag väger mig på fredagar helst, jobbar jag blir det lördagar.. Denna vecka blir det lördag!
    Y tu??

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg