• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Jessie76

Bra jobbat "lillan"! Kämpa på, det blir nog lättare framöver....

TS - jo, massor! Köpte en tärnklänning. Hade jag inte börjat sy upp en klänning hade jag köpt en där! Jättefina! Fast i min size kanske dom inte hade så himla mycket Men mycket mycket annars - till och med skor å grejjer fanns det. Kolla det! En tjej som köpte brudklänning när vi var där betalade typ 1450 kr tror jag.. Och den var "ganska" avancerad...
    Lycka till! Låt höra av dig hur det går!!

• sweet saint

Lilla A:
    var beredd på dag 3 och 4.. de är ganska så otrevlig.. för mig iallafall. Tänk dig världens träningsverk och årets baksmälla på samma gång... nä tack....!
    Men sen är det över!!!
    Se till att ha allt du tycker om som du får äta hemma avokado, nötter, satsa på nån god och gräddig lyx rätt tillsammans med lite sallad ex... Det hjälper.. Och hyr en film på kvällen.
    Dagen efter vaknar du upp och allt känns bra!! sötsuget är nästan om inte helt borta och humöret är jämnt! Det har varit mina erfarenheter!
    Själv känner jag att detta måste vara den sista veckan på rivstart eftersom orken börjar tryta. Åt faktiskt fkpasta till lunch idag då jag inte hann laga mat igår.. inte bra... Men jag höll mig på nystartsnivån iallafall!
    Kom ihåg att äta så du blir mätt!

• Drakdal

sweet saint vi har samma delmål, 80kg till slutet av feb. Det ska nog gå!

Själv kör jag GI och är inne på vecka två, allt sötsug är borta och jag har blivit pigg igen SKÖNT!

Kul mad alla här jag blir sååå peppad! Utan er hade det nog inte alls gått lika bra, att gå in här varje dag och skriva lite fungerar mycket bättre för mig än att gå till VV en gång per vecka. Fast det fungerar också har varit med där förut och blivit guldmedlem. Men nu känns GI och ni mycket mer inspirerande TACK!

Vi kommer nog att bli ca 110 gäster på bröllopet så det blir lite större än de ni berättat om. Tycker ändå det är svårt att sätta en gräns! Vill helst kunna bjuda alla men då skulle det bli MÅNGA.

Kram på er alla och bra kämpat :D

• BoIs

ajajajaj...
    Var på första träningspasset igår. Och under dagen har jag fått mer och mer ont i hela kroppen. Tur att jag hade massören inbokad imorgon. Tyckte ändå att jag tog det lungt. Här på jobb har det pratats semlor hela kafferasten och jag är sååååå sugen. Skall verkligen försöka hålla mig ifrån alla sötsaker. Huvudvärken efter att jag slutade med coca cola försvann efter ett par dagar. Skönt!
    På fredag blir det lite gott, med betoning på lite då det är lite tredition i fam. för barnens skull att mysa till det då. Sedan jobbar jag hela helgen lö-sö så då blir det pizzerians goda räksallad
    Vikten idag 75,3. Nedgång 1,5 på 1 ve. trots att jag har ägglossning denna veckan.

• BoIs

Är alla nötter ok att äta?

• Therése 2006-07-01

Oj, här va en tråd jag hade missat.

Jag går på Cambridge kuren och är inne på min 16 dag på ren kur (dvs helt utan mat). Jag körde det här för nåt år sen och det gick bra, men efter en massa onyttigt ätande och absolut ingen motion så har jag gått upp allt. Men nu har jag iaf gått ner 9 kg och har bara 20 kvar :(
    Tränar lungt 2 ggr i veckan också och ska vara smal dagen D.

Till alla ni som också kämpar, heja heja.

• lilla-Angelina

Therése 2006-07-01
    Oj är det inte jobbigt att följa cambridge kuren?Jag skulle aldrig orka det....

• Therése 2006-07-01

lilla-Angelina

Jo det är det, men har man gett sig fan på att det ska gå så gör det de. Första veckan är ett helvete, men trot eller ej så går det över sen. Man blir inte hungrig.Och sen får man en kick av att se att det faktist ger resultat och med tanke på hur tufft det är första veckan så lägger man inte av i onödan :)

Jag kan absolut rekomendera det.

• Drakdal

Så tycker jag att jag är duktig som slutat med bröd och pasta...:D kul att det funkar men jag skulle DÖ av att inte få tugga!

Jag forsätter nog med GI men jag skulle vilja ha motivationen och orket för pulver för jag vet ju att det funkar och snabbt går det ju också.

nej nu måste jag plugga lite..

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg