• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Jessie76

Hejsan heeeeeeeeeeeej....

Har inga resultat eller frågor just nu (jo en men den har inget med fläsket å göra ) men jag vill skriva ändå, för jag tycker de e så roooligt å prata med er!
    Allt känns då bra iaf

En annan fråga - jag/vi köpte en tärnklänning igår för det var rea i Piteå. Nu är det så, att jag har ju som sagt 4 tärnor och jag vill ha liknande klänningar/nyanser och klänningen jag köpte e - hör å häpna - rosa! Hur gör man??? Nu måste jag ju hitta 3 till liknande klänningar.....

Ha en bra dag! Kramizar

• tvillingsjäl

sweet saint: Tack! Men jag är ju inte riiktigt klar ännu..jag vill ha bort ca 3 kilo till, jag väger 65 nu...men dessa tar jag bort med skidåkning 3-4 dagar i veckan!

Ett bröllop är ju en bra motivationshöjare oxå...vi har tänkt gifta oss i oktober...sen åka på bröllopsresa till Maldiverna i nov-dec nångång! Så nu har jag börjat kolla klänningar oxå...lite tidigt kanske?

• sweet saint

Tvillingsjäl:
    ÅÅÅÅÅH vad kul!! Ni har bestämt datum!!!!
    Det finns ju massor av klänningar så det är nog bra att vara ute i tid!! ska ni ha ett stort bröllop??
    Vi kommer nog att slå till med vårt lilla i maj.. Ska bara se om jag blir gravid nu eller inte.. om inte så ringer klockorna i maj annars väntar vi kanske..
    Tre kilo.. det som sagt fixar du med stäningen!! Kul att allt går så bra!!!!

Jessie:
    Har du kollat runt på olika sidor som rkomenderas här på BT??

• tvillingsjäl

Tack!!! Ja det känns bra att ha börjat tänka på detta nu eftersom vi väntar lite med baby verkstan! Nja, det blir nog ca 40 personer, bara släkt å närmsta vännerna..men det blir stort nog! Du då? hur många blir ni?

Ja det är nog bra att vara ute i god tid med klänningen..vet inte hur mycke man får räkna med i pris? Vill inte köpa en klänning som kostar för mycke!!

Jodå...träningen funkar kanon, man bränner 650 kalorier på 45 minuter skidåkning så det tar inte så länge bara man äter rätt!!
    Hur går det med din träning då??

• GoaSmulan

Hej alla brudar...

Jag använder själv mitt sunda förnuft och motion. Min motivation är i första hand gå ner i vikt till bröllopet. Men annars är det ju att gå ner i vikt och hålla denna sedan. Mitt tips är att ha små delmål som inte känns hutlöst svåra att uppnå. Ge er själva guldstjärnor när ni upp nåt tex -1 kilo i vikt, -1 cm i midjan eller varför inte -1 cm i bröstmåttet?

//Malin

• Inda

Goa Smulan, inte blir det nå'n guldstjärna när bystmåttet minskar... Fast tyvärr har det ju redan minskad. Tur att det finns bra BHar som formar till det som blir kvar...

Själv är jag hemma med ett magsjukt barn... Riskerar att bli smittad men det är ju oxå en slags viktminskningsmetod...

• sweet saint

Tvillingsjäl:
    Vi vill ha ett litet bröllop.. jag skulle inte ha nåt emot 15 personer, men det går ju inte om man måste ta hänsyn till vissa familjemedlemmar och släktingar. Hoppas vi kan komma ner till en 20-30 personer... INTE mer..
    Klänningen ja.... man kan ju få en riktig och jättevacker klänning från 1000kr och uppåt.. kolla in ebay.com
    Själv vet jag fortfarande inte hur jag vill ha det.. ena dagen vill jag ha en riktig bröllopsklänning, medans andra vill jag bara ha en vacker sommaklänning i gammelrosa tyll tyg typ.. Tror att vårkänslorna får betämma det!! Det lutar år det 2a alternativet faktiskt...

• Jessie76

TS - visst bodde du i Piteå? Jag var igår, för Cinderella i Piteå har rea, 50% på 2005 års modeller - dom har jättefint och rätt mycket kvar.....

• tvillingsjäl

Jessie76:

Wow!! Då måste jag ju gå dit ju!!! hittade du nåt då?

• lilla-Angelina

Så har klarat första dagen och är inne på andra dagen..Känner mig hungrig o lite hängig men ska inte ge upp!!!
    Natten gick väl sådär, åt lite nötter och en fullkornsmacka vid 04.30...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg