• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

halla alla!!!
    Happy news!!!!! jag har minskat mitt midjematt med 6 cm under tva veckor!!!!! Wohoo!!!!
    Vagde mig men har bara gatt ner 0,8 sa det ar si sa dar, men jag har da minskat i omfang!!!!!
    Prisa GI!!!!!
    Ikvall blir det taco utan brod som ar bra enligt experterna!!! HAPPY, HAPPY, HAPPY!!!!

• tvillingsjäl

Fantastiskt bra resultat!!! Bra jobbat!! Dessutom är det måtten som är viktigast inte vad som står på vågen!!! Du bygger ju muskler oxå vet du som du tränar på gymet!

Fortsätt så, verkligen bra jobbat! Nu ska jag hem från jobbet å direkt iväg å åka en mil skidor.... känns bara liiite jobbigt! ha en bra kväll tjejer!!!

• Isabeau

Uhu, har smällt i mig en semla, lite choklad och läsk och känner mig SÅ arg på mig sjäv. Jag som var så duktig i veckan! Jag hade sagt att jag skulle bara äta godis och sånt på lördagar, men så kom sambon hem med semlor och då var det bara kört Ursäkta att jag låter så grinig, men var bara tvungen att få skriva av mig lite...

• Jessie76

ÅÅÅÅÅÅÅh vad roligt för dig SS!! Grattis som f-n!

Jag har tagit upp måttbandet jag me nu, för nu måste jag köra igen....

En enkel fråga - ska man ha våg eller ska man inte? Förstår ju att det är upp till var och en men jag tänkte bara, ni har ju alltid så kloka ord att ge på vägen så - shoot!

Ha en riktigt bra helg - och STOR kram på er allihopa, ni är bra för mig!!

• Drakdal

Illa, taskigt av din sambo. Men deppa inte över det! Tänk om du inte hade varit duktig i veckan och sedan ätit det idag! Då hade det ju varit sämre eller hur! Kämpa på du klarar det!

Själv går det som smort och motivationen är på topp även om jag känt mig lite trött den här första veckan med GI. Det beror nog på att jag var rätt sockerberoende förut speciellt nu efter jul men jag kämpar så det ska gå bra!

Lycka till alla andra och grattis sweet saint till et otroligt bra minskande kring magen.

• Drakdal

Jessie76 jag tror det viktigaste är att man inte väger sig varje dag och då man väger sig gör det vid samma tidpunkt för att få ett så korreckt resultat som möjligt och ett tips är på morgonen innan frukost. Jag själv försöker att väga mig max en gång i veckan men jag skulle vilja väga mig varannan för då syns verkligen resultaten. Men som sagt det är ju upp till var och en så...

Lycka till

• Isabeau

Drakdal: tack för peppningen, det behövdes verkligen! Du har helt rätt i vad du säger.

Nu är det starta om igen, man blir ju väldigt inspirerad av Sweet saint och att bubbla lite med er alla här!

• Drakdal

Isabeau Hoppas du får upp gnistan igen och forsätt att bubbla det går bättre då jag lovar.

När ska du gifta dig förresten?

Själv ska jag gifta mig 060606 så det är inte så långt kvar tills vi måste börja sy klänningen... så det är bara kämpa som gäller.

• Isabeau

Drakdal: ska gifta mig i augusti så det är ju några månader kvar i alla fall! Ska du sy klänningen själv? Berätta gärna mer! Vi får se till att peppa varandra här i tråden så ska det nog gå bra

• Drakdal

Min morbrors fru är sömmerska så hon ringde och frågade direkt hon hörde att vi skulle gifta oss om hon fick sy den! Inte så svårt val:D Hon är jätteduktig och vi ska sy en provklänning först i bommull för att se så att jag trivs i den. Detta ska ske i mars så jag har några (ganska många faktiskt) kilo att gå ner tills dess.
    :)

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg