• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

Jessie76: Jag väger mig inte en en gång i månaden! Man ska absolut inte väga sig varje dag..det kan vara såå stora skillnader! Som du fick tips om, väg dig max en gång i veckan å direkt på morgonen!

• sweet saint

wow, vilken respons!!!!
    Tack o tack!!!!

Snacka om att jag vart förvånad!!!! och taggad.... nu finns det inget som kan stoppa mig!!!
    Idag åt jag som vanligt ägg och dyl till frukost.. Däremot så hann jag inte ta med mig GI mat till jobbet, så det blir lasange till lunch.. Får dricka ett glas vinäger när jag kommer hem så jag sänker gi ett snäpp... Stinas Örtkyckling till middag, med pizzasallad. Sen blir det nog inget mer unnande för mig denna helg då jag även åt en eller två bitar jordgubbschoklad för mycket igår!! Plus lasangen idag.. ska försöka ta bort pastan så jag inte äter så mycket av den..

• Drakdal

Ett tips till er som äter enligt GI och vill ha något gott så här en lördagskväll (eller annars med) ta en skiva parmaskinka och rulla in en bit fetaost eller bri. Känns otroligt lyxigt och är helt klart godare än chips och sånt.

Forsätt Kämpa alla

• Isabeau

Ville bara skicka en kram till er alla som peppar varandra på den här tråden! Ikväll ska jag trampa en stund på träningscykeln och ta nya friska tag!

Tack för tipset på lördagsmumset, Drakdal! Sånt är uppskattat Nu ska jag försöka läsa på lite mer om GI och kanske prova det eftersom det går så bra för er här.

• sweet saint

hej!
    sitter på jobbet och har det kul... NOT!!!!
    åt inte bra igår... Gi värder gick i höjden... Så nu mår man illa faktiskt....
    men idag blir det stinas örtkyckling med sallad och till middag, kyckling igen tror jag eller fisk med pizzasallad.. Back in buisness!!!

• tvillingsjäl

jag kan säga att jag inte heller åt speciellt GI igår, men nu gör det ju inte så mycke eftersom jag åker så mycke skidor...men för det mesta äter man ju bra! Det är bara att ta nya tag!!

• sweet saint

ja visst!!!! Mår ju mycket bättre av GI mat, än annat!!!!
    Du, tvillingsjäl...
    Jag skulle ha ÄL idag om jag räknat rätt, med det hade jag inte när jag testade imorse... vet du nåt om det.. hur det kan vara försenat???

• tvillingsjäl

Jag tror nog att det kan skilja sig lite det där med ÄL eftersom annars skulle du ha mens efter EXAKT samma antal dagar varje månad i princip....man får nog räkna med att det kan diffa nån dag hit eller dit! Testa igen imorrn eller i övermorgon! Jag har själv aldrig använt nåt sånt test! Hoppas det blir ett positivt resultat sedan iaf!!

• sweet saint

ok!
    Då kör vi på och testar tills det visar sig....
    Ååh, vad svårt det är när man så gärna vill ha en liten bebe...

• tvillingsjäl

Gör det! Ja..vi har en liten paus med det där just nu...vi väntar till våren...åker ju till Cypern i maj å till Thailand i juli!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg