• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Jessie76

Hmm... Ilska e oxå bra att få ut här

Välkomna ni som dimper in, va kul med nya "ansikten"! Bli inte rädd, jag är inte arg - bara less...... Men jag är van, det går över - tack för uppmuntran SS du e min livlina just nu!

Jag ska så fort jag får lön gå med i VV. Det är dom enda jag inte provat ännu.

Sweet Saint, varför har du inga åäö ibland? Jag måste bara fråga

Ha en bra lördag, jag kanske kommer tillbax senare ikväll.

• Next

Halloj!
    Hur har det gått för er i helgen?

Jag är nu inne på 6:e dagen utan godis. Har mått skit i tre dagar. Trodde faktiskt inte att jag var så beroende men tydligen... Jag har ju sagt att jag ska uppehåll en vecka så jag hoppas ju att jag är duktig imorgon också. Sen vet jag ibte hur jag ska göra. Det har varit en riktigt jobbig helg. Med fika och middag borta med kakor, godis och massa efterrätter. Men jag har lyckats säga ej iaf. (även blivit lite småmobbad för det eftersom alla vet att jg är en godisgris)

Sweet saint: Vad tror du om att skriva upp antal cigg du röker per dag. Precis som vi redovisar maten???

• Isabeau

Jessie76: jag ska också gå med i VV snart, men sanningen är att jag har varit med förut och är "guldmedlem" (låt oss säga att det var ett antaaal kilon sen ) Men det funkar faktiskt. Har bara lite svårt med att komma till skott och börja om igen. Fast nu har man ju faktiskt ett mål att jobba mot.

• tvillingsjäl

Hej igen tjejer!!!

Har varit borta ett tag men nu är jag tillbaka! Hur har ni det?? hur går det med vikten? För mig är det samma, det går bra att hålla, nu åker vi ju skidor å det är ju kanon så det sista jag vill bli av med kommer att ryka nu under vintern!!!
    Vi har nu bokat en resa igen...till Thailand i juli!! Jippie!!! Cypern i maj!! Vill resa till Thailand innan jag blir gravid så.....längtar!!!!

• Inda

Statusrapport efter 1 vecka med GI-metoden (rivstart):
    Tappat 3 kg och lika många cm runt midjan... Det känns jättekul!!

Det som inte är så kul är själva matlagningen... Eftersom våra barn inte äter grönsaker och är allmänt sett rätt petiga med maten så blir det ju flera rätter som ska lagas varje dag. Och det var tillräckligt jobbigt innan att komma på vad vi skulle äta...

• Drakdal

Är precis som du Isabeau guldmedlem och vet att det fungerar. Dock gått upp ca 20kg sedan dess och behöver gå ner lite snabbare så jag ska börja enligt GI stenhårt imorgon. Kul Inda hoppas det går lika bra för mig.

• Isabeau

Idag börjar mitt nya lättare liv (jag vet inte hur många gånger jag sagt det). Får börja med lördagsgodis som barnen . Verkar som om GI funkar bra. Har nån nåt tips på bok/länkar?

• sweet saint

jessie76:
    Hoppas det kommer att funka med VV for dig!!
    Iborjan kommer du nog att tycka att det ar ganska mycket matplanering, men der ger sig sa fort du kommit in i det!!!!
    Haller du dig till allt som star kommer du att ga ner i vikt!!!!
    Iband skriver jag pa varan hemma dator som ar kopt i UK sa det finns inte aao... annars sitter jag pa jobbet! Lite jobbigt att lasa jag vet!!!!
    Skriv efter motet med VV!!!!!!

Hur gar det for mig da?? ja.. forsoker hysteriskt, men ja.. vi far se.. ska vaga mig pa fredag!! under helgen var vi borta och kunde inte riktigt bestamma sjalv maten, tyvarr.... men jag gjorde mitt basta!!!
    Idag har jag gymmat, och imorgon blir det simning!!!! maten idag har bestatt av:
    Frukost: agg, stekta champinjoner, keso
    Lunch: tacokottfars, pizzasallad, egen guacemole.
    Middag: kycling m ugnstektpaprika o squash, lite mozzarellaost
    kvall: rakstuvning med nan slags quichbotten.. inte sa bra tror jag.. vet inte...?
    Gymmet ca 70 min.
    sa ok dag!!

Isabeau:
    Kolla in expressens gi vikt kontroll... ar sjalv med dar.. mycket info!!!!

• Jessie76

Hmm.. Låt oss säga att Jessie vart ner i en ENORM svacka, sen säger jag inget mer...

Jag har inte vägt mig på jättelänge, har ingen våg hemma och gymet har jag inte vart på på flera veckor! Fan vilken ångest man får! Jag menar, man betalar ju faktist...

Jag har haft vv:s skiva till datorn så den har jag följt rätt bra, men den funkade inte. Undrar om min melodi är att jag "måste" gå till nån och väga mig? Kanske... Whatever - ja, jag ska skriva då SS

Isabeau - hur lång tid, hur mycket osv? Vad krävs för guld? Ska vi börja samtidigt?

SS - Hur kombinerar du? Trooor jag förstår hur du menar men säg ändå

Idag har jag börjat med typ 10 skedar kesella med jordgubb och lime. Undrar om den e "dålig" eller bra? Första jag testat och jag tycker det är jättegott men känns som att det är så flottigt... Hade linfrö i oxå för min mage e inte alls så funktionell.....

Gör situps i sängen varje kväll iaf. Åsså hunden då såklart.

• tvillingsjäl

Sweet saint:

Låter som att det går med maten för dig! Å med träningen oxå! Jättekul!!

Jessie76: det är mycke protein i Kesella om jag inte minne helt fel så det är nog heelt okej att käka! fast blir du så värst mätt?

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg