Halloj!
hoppas att det gar bra for er!!!!
sjalv har jag gatt o blivit medlem i expressens gi"skola"... hoppas att det kommer att ga bra!!
Kort igang med gymmet och imorgon ska jag simma pa morgonen!! Ska bli skont!!!! Ska basta lite sen efter simningen...
har ocksa gett mig in och ska sluta roka..... Tuggar de har fordomda tuggumina sa jag tror kaken ska hoppa ur led... AHHHH, vad jag vill ha en cigg!!!!!!!! BORJA ALDRIG ROKA!!!!!!!
fa se hur det gar... Min sambo forsoker ocksa, men han har inga problem... From som ett lamm, medans jag ar redo for det 3;e varldskriget..
har atit;
stekt svamp, tomat, stekt sparris, skinka till frukost och sen lunch: kycklingsallad med pizzasallad, middag kommer att bli fisk/raksoppa, mellanmal; keso m applen o kanel+sotningsmedel, en clementin.
next:
Joda det loste sig.. som alltid ( , tur att vi ar sant starkt par)! Tackar som fragar!!!!!
For att bekampa socker sug bor man ha massor av sockerfria tuggumin, frukt och MORK choklad hemma, plus lite notter.. Da blir det lattare att klara sig igenom forsta veckan!!
Kampa pa gumman!!!!!!! (och alla vi andra!!)
Inda:
kanner igen mig med det har med agg pa morgon... liiite tungt i borjan faktiskt!! Kop keso och gor en keso blandning till frukost!!! Ett alternativ som funkar for mig!!!
Ska ge mig in pa tredje dagen imorgon pa fas 1, GImetoden..... ser inte fram emot det da jag vet hur hangig jag blir... men sen gar det super bra!!!!
jakla tuggummin!!!