• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • lilla-Angelina

Jag ä kvar
    Hemkommen fr Kina sedan upp i Dalarna o firat jul men nu hemma i stockholm igen!

• sweet saint

ååååh hur har ni haft det???

BERÄTTA!!!!

• Jessie76

Jaaag e ju här
    Dock har jag inte en susning hur mycket jag gått ner och ärligt talat så s****r jag i det just nu......... Hoppas jag inte blir kickad härifrån nu
    Trött som f*****n efter julen.. Heeelt slut är jag - på väg å blir sjuk oxå så allt e tiptop!

Själv då? Du måste ju ha gått ner mer än du tänkt dig vid detta laget??? Ni låter ju så himla ambitiösa.....

• sweet saint

hej!!!
    jag vet hur det känns men du kommer definitivt att bli kickad härifrån!!!!!!!

HAAAA HAAAAA... dummer!
    du behövs här ska du veta!!
    Att gå ner i vikt är skitsvårt och det är bara att fortsätta försöka tills man lyckas! Kommer att ge dig en spark i baken om du inte blir kvar här... LOVAR!!! Kommer att leta upp dig...... Grrrr

HA, ha... att jag gått ner massor är ett skämt! Allt var skitbra innan julen, men nu har jag inte tränat alls sen den 22/12 och känner direkt mig plufsig..
    SKA träna imorgon!! MAten går bra nu igen efter julens tunga mat. så jag är inte orolig.. kommer att fixa detta!!

Imorgon ska jag till frissan och börja fundera fram en frisyr till bröllopet.. ska bli kul!!!

• Jessie76

Hihi du e rolig du, skulle vilja se den marschen

Ska å prova min klänning denna vecka förhoppningsvis.... Då får man svart på vitt om måtten för hon mätte hur mycket som helst efter sommaren - ja, ungefär när vi började vår kamp

Jag har bokat frissan men har ingen aning om hon hör av sig till mig eller om jag ska ringa och "jaga" för det där konsultationssamtalet?

Träningen är det absolut rent av dåligt med - jag hinner helt enkelt inte... Sen dom promenader jag brukar ta hem efter jobbet skiter sig oxå för just nu e det typ 25-30 grader kallt och nehej du då stannar mamsen i bilen

• tvillingsjäl

Hej tjejer!!

Förlåt att jag inte skrivit men jag har varit ledig å så har jag varit sjuk...haft såå ont i huvet att jag inte kunnat göra annat än att ligga på soffan!! Idag är det lite bättre iaf... så allt är bra med er? Ni verkar ju hålla ångan uppe tycker jag....det gör väl jag oxå..även om det blev lite för mycke fika under julen..nåja, inte hela världen..jag har inte vägt mig nåt mer...

Träna har jag inte gjort nåt mer..förkylning som inte släpper å kallt så in i h-vete!

Vad gäller test..tja..jag är BIM+7 dagar....ingen mens...fast 2 negativa Clearblue test...ska köpa ett nytt idag..är såå spännande, men det kan oxå vara så att mensen inte kommer för att man tänker så jäkla mycke..det har ju hänt förut när man trott att man varit gravid å blivit nervös...nåja..fortsättning följer!
    Tråkigt sweet saint att det inte blev nåt, men ni får försöka igen!!

• Jessie76

Hej hej

Ingen sömmerska har ringt ännu
    Va less jag blir när hon hela tiden säger att hon ska ringa! Jag ger upp med henne snart... Man eeeeeeeeeeeee ju så nyfiken! Jag menar, först säger hon mellan okt-nov sen slutet på nov och sen mellandagarna... hmmm.... Borde jag ringa henne (igen!) eller vänta?
    Jag vill ju gå å beställa underkläder ju

Fö känns det inte som att man har gått upp så mycket (inget alls typ) under julen... Nu blir det iof fondue imorrn och det vet jag inte - är det fett? D e ju kokosfett i grytan men d e väl inte så farligt? Chips å pommes till men jag äter inte sånt. Mest broccoli, blomkål, lök, champinjoner, minimajs och liite kött...
    Äh jag vet inte detta e tradition så det får lov att gå

Vad ska ni göra imorrnkväll då? Här har dom fyrverkeri i stan, så vi får se hur trötta kidsen är om vi ids gå ut. Vi ska iallafall vara hos mina föräldrar i stan. (hihi storstan )

Kom igen nu tjejjer ge inte upp här! Ni e ju jätteduktiga! Nästa vecka väger vi oss och kör på!

Tråkigt att du e sjuk TS Krya på dig!

• Marlean

Litet tips: Vinterkräksjukan: Gå ner 3 kg på två dar.

• tvillingsjäl

Vad jobbig hon är med dig sömmerskan!! hoppas det löser sig!!

Så länge du håller dig borta från chipsen å pommes så är det nog helt okej!!

Imorrn ska vi köra skoter, första gången i år!! Jippie! På kvällen...ingenting!!! Såååå skönt ska det bli, bara ta det lugnt! Äta nåt gott å bara mysa!

Jag är iaf bättre nu..huvudvärken har släppt...nu ska jag köra igång med träning oxå i helgen..man kommer ju liksom inte att vara bakis på söndag..skönt!

Marlean: nä fy så hemskt!!!! Det vill jag inte ha!! Hoppas du mår bättre iaf!!

• sweet saint

hejsan allihop!
    skriver lite efter Nyår, känner mig lite deppig för tillfället..
    Ville bara önska er alla ett

GÅTT NYTT ÅR!!! HOPPAS NI ALL FÅR DET JÄTTEMYSIGT!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg