• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

HÄRLIGT!!!!! med målet!!!
    Då är du den första med att uppnå målet!!!
    Tar en drink i din ära till helgen!!

Jag har inte vägt mig ännu, men ska göra det imorgon.. Kommer nog att ha gått bra!
    1kg är det jag förväntar mig..
    Med hjälp av träning och kost ska jag ha gått ner 3,5-4kg till nyår.. som bestämt från början..

• tvillingsjäl

Tack!! ha ha ja vi får skåla varandra i helgen! Du är ju oxå jätteduktig å kommer att nå ditt mål till nyår!! Nu har jag ju bara 4 kg kvar till 60 som är mitt slutmål! Känns skumt!

1 kg kommer du att ha klarat! Fortätter du som vanligt så kommer du att fortsätta gå ner! Det gäller ju att man inte tar upp gamla ovanor igen! Man får se upp lite till jul nu oxå!

• sweet saint

Tack fär peppningen!!!
    Det ska bli intressant att se imorgon hur det gått!!!!

hur har det gått med huset??

Jo du.. julen kommer INTE vara ett problem!! Jag vart så himla dålig efter julbordet sist, så jag har lärt mig en läxa!!!!

• tvillingsjäl

Vi ska kolla på det på tisdag..så det är spännande! kollar redan i inredningstidningar för att få inspiration..om vi köper det så är det massor som ska göras!! Men det är ju kul eftersom man då får det som man vill!

he he ja visst blir man dålig om man äter för mycke? Som vi när vi var i Sthlm...åh fy....

• tvillingsjäl

oj oj oj...nu har jag ätit kakor... jobbar kväll...nåja, jag tar nya tag imorrn! Jag har ju varit så duktig så jag tänker ju inte börja slarva nu för det vet ni ju hur fort kilona kommer tillbaka!!

TRor att jag ska sätta mig på cykeln imorrn..nu börjar jag ju vara bättre med förkylningen å inget halsont!

Kanske kan vi åka skidor i helgen..jag hoppas å håller tummarna!!

• sweet saint

halloj!
    kommer precis fran traningen.. puh!!
    Vagen var ur funktion sager vi och jag ska vaga mig imorgon.... Da har det gatt 7 dagar sen jag borjade skarpa mig.. sa vi gor sa...
    ikvlall ska det bli tlite vin och mat.. inget speciellt, men det ar val vinet som ar farligt...
    Men jag ska anda simma imorgon sa, det far jamna ut sig..
    Imorgon ska det bli tacos.. MUMS!!!!!
    Har dock liiite svart att avsta fran lussebullar...
    Haven't quite figure that out yet..... Hur 17 ska man avsta???

Vad ar en kaka hit och dit nar du varit sa duktig??? Du tranar ju bort det pa 30 min... om det inte var en semla...

Hur ska ni alla lagga upp helgen??

• tvillingsjäl

ha ha nädå..det var ingen semla!

det låter som att du kommer att få en mysig helg! Lite vin skadar inte alls! Jag jobbar ju ikväll så det blir till att krypa isäng när jag kommer hem! Men imorrn blir det nog skidåkning tror jag!! Om det inte är för kallt! Nu ska vi börja käka lite pasta, ris oxå...har ju hållit på länge utan det å ska vi börja träna hårt så måste vi! Spelar ju ingen roll så länge man håller sig till fullkornsprodukter! Längtar efter att träna hårt igen..det var längesen! Men jag är ju klart nöjd med resultaten jag nått..nu ska jag ta de sista kilona med träning å bra GI kost!!

Hur går det för er andra tjejer då??

• sweet saint

hur kallt har ni det hos er??
    Har ar det inte en snoflinga kvar...
    men det gor inget nar amn sitter med ett glas vin i handen o lite skon musik!!!!

hoppas ni alla ha det bra!!

• lilla-Angelina

Jobbar extra på hotellet...Slutar 22.30

Dieten går åt helvete...Träningen bra som vanligt!Satsar nog på att träna nu innan kina o diet i januari...

• tvillingsjäl

Hej! Här är det ca 6 grader kallt skulle jag tro..om det inte blivit kallare under kvällen nu när jag har jobbat...det är bara bra för nu vill jag ha vinter!!

Skulle bra mycke hellre sitta med ett glas vin i näven än att jobba men...det är bara att gilla läget!

lilla-angelina: Hur går den åt helvete då? Ätit onyttigt? småätit? Det är ju bra iaf att du tränar för då gör det inte lika mycke att det går sämre med maten just nu!! Så fortsätt träna!!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg