• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

Oms:
    Heeej!!!!
    Kul att du tittade hit!!
    Det ar klart att du inte ska ga upp nat!!!!!
    Hinner du inte trana sa far du halla in pa maten, och vi hejar pa dig!!!!! Wohooo!!

Hur gar det for er andra da???

For mig gar det superbra! tranade igar och ska ivag snart igen.maten funkar superbra!!

En annan sak som vi bestamde igar var att vi kommer att gifta oss i sommar.. eller i maj/juni.
    Aven om jag blir gravid snart sa kommer jag inte att ha blivit sa stor da.
    Har bokat frisor redan nu!!! ska dit den 29/12 for forsta snacket + klippning!!!

Kanner mig saaaa glad!!!!

• tvillingsjäl

oms: kämpa på!! Kom in hit oftare så ska vi hjälpa så gott vi kan!!

sweet saint: Grattis! Skönt att ha tagit ett beslut!! Nu kan ni bara koncentrera er på förberedelserna! Själv ska vi kolla på ett hus... känns lite spännande, man har redan börjat renovera det i huvet... Men det är inget renoveringsobjekt så det skulle inte göra nåt om jag blev gravid heller!!

Med maten går det bra, har varit på stan å handlat julklappar med mamma, blev lite fika, men det gör inget! Nu ska jag bara ta det lugnt en stund innan karln kommer hem!!

• sweet saint

jaha, då var man på jobbet igen... puh!

vad kul med hus!!! Få inreda precis som man vill, bygga om, om man vill... rå om sig själv!! Underbart!!!
    Hoppas att ni hittar nåt trevligt!!!!!

Tränade imorse, det gick jättebra!!
    Maten går bra också! Har inte haft en dålig gad nu på ett tag!
    Å andra sidan så har jag fått en motivationskick!!

Annars så känner jag mig trött idag.. Skulle vilja hitta nåt uppiggande piller!
    Är det nån som provat ginseng eller rosenrot?? Behöver ett uppvaknande.. Trivs väldigt bra under täcket på eftermidagarna nämligen, och det är inte riktigt så jag vill ha det!!
    Anyone??

• sweet saint

det var väldans vad lungt det var här... ?

Det är nästan som det ekar..

• sweet saint

finns det nån här idag??

• tvillingsjäl

Tjoho! Jodå..fast jag sov lääänge idag...jobbar kväll nämligen!

ja det ska bli spännande..huset vi ska kolla på har potential iaf..så man kan göra om det precis som vi vi ha det..skulle vara så underbart att ha et eget hus när man ska skaffa barn oxå! Tänk att ha sin egen fina uteplats att bara gå ut på, grilla å mysa!! Så jag hoppas att det blir så....

maten har ju gått sådär eftersom jag varit sjuk, men det är inte så att jag ätit onytigt utan snarare för lite bara...igår åt vi godis däremot men det gör vi typ ALDRIG så det var okej..sambon hade haft en dålig dag så vi köpte godis å tidningar å myste framför tv:n....

Träna har jag ju inte gjort på ett tag så jag längtar att få börja om..börjar ju bli friskare nu så..

Trötthet är ngt som alla ha denna årstiden, det är ju sååå mörkt!!! Men träning brukar ju hjälpa lite iaf!!!

• Jessie76

Hej..
    Jag fick ryggskott samma dag som jag fyllde år och är fortfarande inte bra, så jag får lov att återkomma när jag mår bättre.
    Lycka till allihopa denna vecka

• sweet saint

Åh, vad skönt att ha sovmorgon!!!!
    Längtar till helgen då jag är ledig...

allt går bra för mig nu viktmässigt!!
    Maten funkar, träning... Det är bara tröttheten som är jobbig.. ska köpa rosenrot idag.. har hört att det är bra!

Vad skönt att du börjar bli bättre!!
    Sånt kan ju hålla i sig hela vintern om man har otur..

Det blir inget Liseberg till helgen.. vi har kommit fram till att vi sparar pengarna till julen istället! Får ta det nästa år!! Lite synd.. hade hoppats på frieriet...
    Isället ska vi festa lite med vänner på lördagen, och fredagen blir mys pys..
    Vad ska ni göra då???

• sweet saint

Hoppas du mår bättre snart Jessie76!!

Kram

• tvillingsjäl

Jessie76: OJ!!! Ta det lugnt å bli bra snart!!

Sweet saint: ku att höra att det går bra för dig!! Har du vägt dig nåt mer? det är bara att fortsätta i samma takt...
    Det ska jag göra, var ju sååå nöjd med min vikt, har j redan klarat mitt delmål som var 65! Med råge! Å jag har ju inte ens tränat nåt på länge! Snart kan vi börja åka skidor å då jäklar ryker resten!!

Åh vad trist att det inte blev liseberg men ni får säkert trevligt på festen!!! Själv ska jag ju jobba kväll både iag å imorrn så det blir inte mycke till fredagsmys...men lördagsmys blir det säkert!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg