• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Next

Grattis!Unna dig lite under din dag.

• Next

sweet saint: Hur mycket har du planerat än så länge?

• sweet saint

next:

ja... vi vet vart vi ska vara, och maten är färdigplanerad, jag vet vilken ring jag ska ha, men vi har inte köpt den ännu.
    Musikplanerna för festen är i fullgång också.. däremot är klänningen ett stooort problem. Vet inte om jag vill ha en traditionell brudklänning, bal, eller en vanlig finklänning.. Hans kläder är färdiga för inhandling.
    Håruppsättningen är fixad på så sätt att jag har pratat med dem, så den gäller väl att boka tid då. men vi har inte gjort några inbjudningar ännu, då vi inte vet när det blir av....

Men i stort sätt är det bara datumet som måste bestämmas så vi kan sätta igång att organisera allt.

vad tycker du?

• tvillingsjäl

sweet saint: Vi får väl se om jag får mens nu, annars kommer vi nog att vänta tills i maj med att försöka igen..vill inte heller ha barn sådär i slutet av året...men som sagt..det är liksom svårt att planera!

• sweet saint

TS:

Men visst är det underbart att våga ta det beslutet!!??
    Min M2B är helt uppe på moln o svävar och jag kan inte sluta le....

• tvillingsjäl

Ja det känns otroligt stort! Det är ngt som vi båda vill å ser fram emot....

• Next

sweet saint: Jag är precis som du och vill vara gift innan jag får barn. Så då är ju frågan... vill du vara höggravid när du gifter dig? Om inte så kanske ett bröllop i februari?

• Jessie76

Tusen tack allihopa ni e för snälla

Vad roligt å läsa era funderingar, skulle kunna ge mycket för att få vara i samma sits...

Nu får jag snart åka hem å fixa med majjonääs å laax å göttigötti... Ångesten sen pratar vi inte om, gissar att jag inte kan äta så mycket ändå för att det blir ju så j-a revolt i kistan då

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg