• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

Min lilla strategi för julbordet är att äta mycket lax (mmmmmums!!), men minska ner på det jag äääälskar..; rödbetssalladen...
    Ta liiite potatis, men sen går det övriga bra att smaka av..

• Ybrud

nu har jag haft veckouppehåll på godis i tre veckor. Jag var beroende innan. Tänkte bara dela med mig hur bra det går

Kram på er!

• sweet saint

Bra jobbat!!!!!!!!
    har det gått bra eller har det kännts tungt??

• Ybrud

sweet saint
    Det går verkligen jättelätt. Vekouppehållen grundar sig på att jag kan om jag vill äta godis på helgerna, men nu är jag inte ens sugen. Konstigt

Det handlar som alltid om att bestämma sig!
    Hur går det själv?

• tvillingsjäl

sweet saint: Japp! Lax kan man ju äta..gott är det!! Nog ska jag smaka lite av varje på julafton, man behöver ju inte äta ihjäl sig!!

Jag har själv tappat godissuget..skönt! Åt lite när vi var i Sthlm men det var inte ens speciellt gott..mådde bara dåligt av det! Käkar lite jordnötter istället...lite vit choklad oxå ibland, men det är rätt lågt GI...gott!!

• sweet saint

jodå tack, det går väl ok..
    Jag har inte gått ner nåt mer, men jag har inte heller gått upp.
    Har haft lite dålig tidsplanering när det gäller motionen men det ska jag ändra på nu..
    Det handlar ju som du säger bara om att vara bestämd!!
    Motivationen ligger på topp kan jag lova!!!

det är skönt när det största suget på det man gillar mest försvinner!! Blir lättare att fortsätta då!!!

Hoppas det fortsätter gå bra!!!

• sweet saint

jag är så himla glad idag!!!
    Min älskling är underbar...
    Undrar vad jag gjort för att förtjänat honom!!?? Inte en aning..
    ska iväg o träna efter jobbet!! SImma !!!!
    Härligt!!!

TS:
    Hur går det med träningen???

• tvillingsjäl

Sweet saint: underbart att höra hur glad du är! Jag befinner mig i samma sits..är såå tacksam för min älskling! han är underbar!!

träning? ja du..jag är sååå förkyld!!! jobbar i helgen trots att jag borde ligga hemma....längtar efter att få träna igen!

• sweet saint

näääää. förkylning... USCH!!!!!!!!!

Ligg hemma istället och bli ompysslad av din älskling!!!!

• tvillingsjäl

Ja det vore såå mycke bättre, men jag vill inte vara utan pengarna helgjobbet ger!! Så jag kämpar!! Men jag slutar rätt tidigt..sen ska jag hem å mysa med hjärtat mitt! Vi ska förresten kolla på ett hus! spännande...vill så gärna ha ett hus..där barnen kan springa på gräsmattan..ja när vi får barn sen alltså...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg