Sa jag att kött är farligt??? skrev jag inte att jag själv åt det...
För er övriga så vill jag förmedla hur JAG tappade mina 20 kilo RENT FETT! jag väger idag 65 kilo är 173 cm lång och ska ner fem till till dagen D. så då e det lätt att räkna ut var jag började... 85kg jag har ALDRIG sagt mig vara en guru eller inneha nyckeln till viktminskning. UTAN åter förmedla hur JAG tappade mina 20 kilon. Innan ni kritiserar hur jag har lyckats eller lägger ord i munnen på mig.. jag har tappat 20 kg och ville hjälpa...
Handlar det om att hålla med??
sweet saint:
Kanske kan du offra en ostskiva :-P
Träning:
Det finns ju lika många sätt att se på det där med träning som träningsformer men.. min syn:
Vi är inte gjort för att sitta stilla, då har två ben :-P men sitter man nu stilla på jobbet vilket många gör så ligger vi ju redan back efter vår första lilla promenad (ramaskriiii) på 30-40 minuter. Vi ligger 1+1-1=1
Det innebär att vi under vår lilla promenad (vi är ju inte gjorda av tid) måste komma upp lite i puls för att göra av med lite energi.
MEN, har du någon gång suttit på en spinning cykel och känt att woooow snart trillar jag av utav utmattning? ? inte bra eller roligt. Om den känslan är 100 på en skala och när vi promenerade 50 så ska vi upp till 70 på den skalan för att maximera fettförbränningen.
Så löbandet 30 minuter i 10km/h är kalas! Första gången jag ställde mig där hade jag en puls på 195 ha ha ha? lite väääl högt! Men efter tre gånger var jag nere på 180? bättre! Nu ligger jag på 170 Så jag rekommenderar varmt kondition! Efter 30 minuter ligger jag 1+1-1=0 och sen inte äta mycket efter träningen ? för det är jag värd, utan blir det sent (tränar på kvällen) är nåt som innehåller mycket protein men lite kolhydrater.
Så ja, tyvärr, träna så ofta det går. Kanske varje dag men det räcker med 30-45 minuter gott och väl så länge du ligger på 70 av 100.. KONDITION minst tre ggr i veckan.