• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

Jessie76: För att köra fettförbränningsträning mest effektivt ska du ligga på 50-60% av din maxpuls...men då måste du först ta reda på ungefär hur mycke det är! Jag använder pulsklocka när jag tränar å tycker att den är ett kanonredskap! Man ställer in sin längd å vikt oxå, då räknar den ut en massa intressanta fakta, bla hur många kalorier man förbränt!

• sweet saint

Har du haft en fortsatt bra dag annars da??

Det har gatt bra for mig idag!!
    Inga snesteg alls!!!

• tvillingsjäl

Jag har haft en jättebra dag!! Har ätit taco-köttfärs....igen..he he måste tömma frysen... med sallad å annat gott!!

Visst är det härligt när allt bara flyter på??? Jag blev ju såå glad imorse...det gjorde liksom heela dagen!!

Har du ätit nåt gott idag??

• lilla-Angelina

Girls!
    Kom med lite bra förslag på hur en dag kan se ut med GI metoden!

• aug06

sweet saint

God morgon! En ny dag med nya tag. Bra jobbat igår!! Och en eloge till dig!! Vad blev det efter lunch?
    Gick det bra igår kommer det gå än bättre idag.. med frukost och utan småmynt i fickan.. hi hi hi

• Jessie76

Nu e det snart sovadax men jag måste ju in här å säga gonatt
    Jag lämnade faktist inga mellanmål utanför för jag vet inte vad jag ska äta...

Eftersom jag sitter i en kundtjänst på en bilfirma så sitter jag "i butiken" i princip hela tiden, å då kan jag inte ha så avancerat framme - förstår ni? Hade behövt nåt som liknade frukt men inte frukt... hehehe... svamligt men så e det.

Gick hem idag och det var underbart men jobbigt - som det ska vara

Jag tror faktiskt att problemet (mitt) e just det att jag äter för få gånger och för mycket som sagt... Superjobbigt att vänja om sig........

Jaja, godnatt på er allihopa vi hörs imorrn gissar jag

• aug06

Jessie76

förstår vad du säger. Får ni inte äta där?

• Jessie76

Hehe... jo det får vi men jag syns så att säga hela tiden så jag skulle vilja ha något enkelt - typ som en frukt - att tugga på som inte syns så rackarns mycket... Förstår du? Svårt, för jag förstår knappt själv

• tvillingsjäl

jessie76: Då är ju proteindryck perfekt för dig!! Mättande men enkelt! Jag dricker det ofta som mellanmål..ibland med lite kesella eller lite mjölk i...

• Jessie76

Jag har hört det förut, men snälla du nämn några namn så jag vet vad jag ska köpa.... Please

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg