• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

Jessie76:
    ÅÅÅÅÅH VAD HÄRLIGT!!!! Snöö....

Grattis till -1,5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WOW!! Super!!!!!! Nästa gång du väger dig så gör det på morgon, på så sätt får du alltid det riktiga resultatet!
    Och vilket pang pris!!!
    I think someone's having a gooooood day!!

• Jessie76

Hehehe... vad får dig att tro det???

• sweet saint

skulle gärna vilja ha lite VV tips på vad man kan äta idag om nån kan hjälpa??
    Tom i bollen igen... :_(

• sweet saint

Halloppsan!!!
    hur går det för er idag då??

Maten går bra, men ingen träning... jag gick till gymmet imorse, MEN; totalt fullt!!! Det har aldrig hänt förut en förmiddag/morgon.. Så himla surt!!
    Så jag fick nöja mig med promenad istället..

• lilla-Angelina

Träningen går bra men fortfarande sötsug..Choklad...

• Jessie76

Hmm... fick ett godisåterfall igår...
    Men nya friska tag - ingenting kan få mig sur idag för nu ligger det över 1dm alldeles ny glittrig sagosnö på marken och mer kommer det!!! Resten av veckan ska jag promenixa från jobbet - det är sååå mysigt!

Lill-Angelina:
    Om du inte tycker det är alltför äckligt, prova med choklad som är över 70%. Då behöver man inte lika mycket och det är inte så "farligt". (Eller har jag fel igen? )
    Sen tycker jag det är gott med naturgodis - alltså torkade aprikoser och framförallt - torkade jordgubbar! Shit pommfritt va gott det är!

• lilla-Angelina

Jessie 76
    Var får man tag på torkade jordgubbar?Låter intressant..
    Jag gillara marabou premium 70% med apelsinsmak

• sweet saint

jag tycker att den 70%iga chokladen är underbar så länge den får smälta sakta i munnen.. Men att tugga som vanlig mjölkchoklad går inte...
    Bra förslag Jessie76!!!
    Ska kolla imorgon!! Härligt med promenader nu!!!! Jag promenerar ocksa till jobbet.. hur skönt som helst!!!!

• Jessie76

Jag hittade torkade jordgubbar på vår nyöppnade Ica maxi... Så alla ica borde ju kunna få fram dom.. Dom e supergoda och smakar precis som godis! Kanske inte jättebra, men absolut bättre än godis

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg