• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

hej allihopa!!

Är trött idag!!! Hmm..choklad med apelsinsmak? Det lät gott, den har jag inte provat...å jordgubbar..torkade? Spännande!! Ska å handla snart så då ska jag kika lite!!

• sweet saint

Hjälp, julen närmar sig med stormsteg...
    Hur ska man klara jul maten?? Jag menar.. visst kan man begränsa sig, men det skulle funka under en dag bara... men ofta så pågår ju "frosseriet" i fler dagar..
    Funderar på att förbereda mig mentalt på att bara äta sallad o soppor under dagarna för att kunna äta julmaten.. då äter man ju relativt lite.. Tror ni det är dumt?? Man kanske blir tokhungrig istället och därav äter mer..? Hur ska man göra??

• aug06

anna lokatt
    djungeltelefon
    sweet saint - Aha... tack Anna lokatt.

hittat rätt

• aug06

sweet saint,

Ok, med risk för att bli fööör personlig på en gång men om du vill...

10 kg på 4 månader. INGA ROBLEM om man vill

ge mig vad du äter och dricker, ALLT och då menar jag ALLLT från kaffe till fikabulle och godisbit, under 3 dagar samt hur mycket du tränar. Skriv upp allt och klockslag. Så vet jag vad vi ska utgå ifrån.

om du vill??

• sweet saint

ja!!!
    Jag borjar imorgon!!!
    men da ater jag inte som jag gor nu enligt VV och GI metoden. Eller forsoker iallafall..
    Jag skriver ner allt tom fredag!!
    Vager alltsa 85,5 och vill ner till 74kg. (1,70 lang!)
    Vill gora det pa ett bra satt, som man kan halla efterat!
    1kg i veckan ar ju bra, men sen far man rakna med "ups and downs"
    Skriv garna tips med traningen ocksa!!
    Har sim/gymkort.

Tack!!!

Grattis till viktnedgangen forresten!!!!!!!!

• aug06

Grattis själv!! Kan jag, kan du, så kan alla!! O inge fusk sen kommer jag säkert få kritik av "mer kunniga"... men men.. det får man väl ta på detta forum..

Gym - har du då tillgång till gruppträning? lömaskiner? styrkemaskiner?

Oh vad klockan sringer iväg... dags att sova lite
  • aug06

löpmaskiner... he he ska de va

• sweet saint

Du har ju lyckats ga ner sa du har ju bast vetenskap pa hur det funkat for dig!!!!!
    det finns alltid folk som vet mer, men vi ar ju har for att hjalpa varann!!
    Pa gymmet finns det styrkemaskiner ej fria vikter.. (nautilusgym), massor at cyklar/loparbanor steppmaskiner, ja allt!!
    Vill helst blanda simmning och gym....

God natt fran mig ocksa. Zzzzzzzz

• tvillingsjäl

gomorron tjejer!!! Idag är en braaa dag!!! Tjohooo!!
    Imorse tänkte jag att jag skulle prova dra på mig ett annat par jeans som jag köpte för ca 3 månader sen å då var dom sååå tajta..alltså jag var typ tvungen att ligga på golvet och åla mig in i dom!! Imorse gled dom på utan probelm å är STORA

• tvillingsjäl

oj..råkade skicka iväg...he he
    STORA i midjan ska det vara... I övrigt sitter dom som ett smäck! Jag blev helt överlycklig å skrek på sambon...han trodde jag sett nåt äckligt djur eller nåt så mycke skrek jag!

Var bara tvungen att skriva av mig lite glädje! Hur går det för er andra??

Sweet saint: Olika metoder funkar olika på olika människor... jag tror det bästa är att hitta nåt som passar just dig! Ibland kan ju det vara att man tar lite av varje å bygger ihop sin egen diet!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg