• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

oms: Tack!! Hotellet var kanon!! Verkligen fint, fina rum å sköna sängar! Frukosten var underbar! MASSOR med folk på stan..helt galet! Vi åt på nåt ställe som hette..hmm.."steakhouse.." nånting..kom inte riktigt ihåg..käkade lunch på Michelangelo i gamla stan...middag på Friday´s...såå gott! Där åt vi även varm brownie med vaniljglass, choklad+kola sås!!! WOW! Men så mätta som vi var går inte att beskriva..äckligt mätta!!

Lussebullar...inte såå förtjust i dom så jag klarar mig utan...men choklad....svårare fall!

• sweet saint

Oms: Vad härligt med motivationen!
    Herrgud.. jag ska ju gå ner 4 kg till nyår jag MÅSTE sätta fart nu! Blir lite stressad....
    en timmes promenad idag och imorgon drar jag till gymmet! onsdag promenad och torsdag simmning tror jag!
    Hur låter det?? Måste jag ta i mer??

• tvillingsjäl

Egentligen inte så länge du fortfarande går ner...däremot om du börjar stanna av med viktminskningen kan man behöva antingen öka intensiteten eller längden på passen! Kör så det ryker!

• sweet saint

ja.. ska kolla imorgon om jag gått ner nåt under de senaste 2 veckorna.
    Det känns som om jag måste öka ett steg faktiskt!
    Måste ta mig till simhallen mer.. jag går ner ivikt som bara den när jag simmar..
    det är ibland dumt att ha varierande schema, när simtderna är begränsade..
    Få se om jag kanske kan simma imorgon istället.. skulle vara bra, men då måste jag upp kl 6,00.. hmm

• lilla-Angelina

Tvillingsjäl
    GRATTIS!Vad kul för er!Nu är det bara att börja planera mm

Det lät ju som ni hittade till riktigt braställen att äta på mm Lasagnen på Michealangelo Mmmmmm!!!

Tror också det var braatt du ät mycket, skaman göra ibland fördet chockar kroppen!
    Kram

• sweet saint

Jag har märkt med GI metoden att efter ett tag då man för första gången äter nåt godis eller annat sött... Det känns som om mar äter rent socker då!!! Allt känns som det nästan fräter på tunga.. Kroppen är ju inte van! Så det är nästan svårt ibörjan att äta godis. så jag kan tänka mig vilken chock ni fick när ni åt kolasås...
    Men det är bra det!! Då har man ju mättat sitt sötsug för ett tag!!

• tvillingsjäl

lilla-Angelina: Tack!!! vet inte riktigt när vi ska börja planera...
    he he jo nog chockade jag kroppen alltid!! Men det var såå gott! Dock tror jag nog inte att jag la på mig nåt..vi gick så otroligt mycke under dessa 2 dagarna! Åt lite godis oxå...men det var inte ens speciellt gott!!! Äter nog hellre morötter!!

• sweet saint

Tänk vad roligt om nu får för er att redan börja planera nu.. då skulle vi vara 3 personer på denna tråd som kan hjälpa varan på alla sätt och vis!! Hur stort/litet bröllop vill ni ha? Om nu nu har funderat på det ännu??

JAg håller på att spricka när som helst!!
    Jag vill bara att min man ska ta och fria!!! Vill börja planera på riktigt nu!!!
    Jag har ju redan fantiserat ihop allt, så nu vill jah bara höra hur han vill ha det.. lite mer detaljerat så där..

• sweet saint

Jag, jag, jag, jag låter en aaaaning självisk här...
    sorry!

• lilla-Angelina

När du chockar kroppen så ställer den in sig på att förbränna dubbelt så mycket automatiskt.Så du har nog förbrännt mer än du fick i dig!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg